İsolu Dosya Da 2. Cd Hatası
-
hacılar bende bi oyun war 7 parttı iso halinde partları cıkarttım tek dosya oldu onuda daemon toolsda
actım normal olarak cd gibi açtı autorundan yukluyordum fakat yüzde 0e geldiginde 2. cdyi takın diyo
bu ikinci cd de neyin nesi anlamadım normalde isoyu acınca daemon toolsdan yuklemesi lazım deil mi bu ikinci cd
olayını nasıl çözecem??
saygılarımla
mürit
seadog
-
up for me :D
-
partin teki eksik falanmi
-
hacim oyunu daemonla acma,iso dosyasini klasörde ac ve icindeki exe'yi yükle..
bakalim eksikmi indimissin,yani 2. cd hakkaten varmi
-
mountladıkdan sonra yüklemede hata veriyosa dosya bozuk veya eksik
Toplam Hit: 984 Toplam Mesaj: 5
