folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul Avrupa Yakası Diş Hastanesi



İstanbul Avrupa Yakası Diş Hastanesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba öncelikle.

    Konuya giriyim. İstanbulda Avrupa yakasında oturuyorum ve şimdiye kadar hiç dişçiye gitmedim. Dişimde ağır çürükler oluştu. Bu sabah kalkıp Mecidiyeköydeki Hospitadent e gittim ve muayene oldum. Güzel karşıladılar muhabbetleri falan güzeldı muayene ücretsizdi. Ağız römtgeni falan çektiler.

    Neyse sonra çıkardıkları fiyat listesi çok fazla geldi bana. Tamam yapılması gereken işlemler bende farkındayım durumun ama fiyatları çok fazla geldi. Diyeceğim o ki İstanbulda Avrupa yakqsında önereceğiniz diş doktoru, hastane var mı? Gidip orasıylada görüseyim ve fiyat alayim bi an önce yaptirayim artik.


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Anadolu'da olur mu hocam? Bi tanıdığım var Kızıltoprak'ta ne kadar fiyat çekerler tam olarak bilemiyorum ama İstanbul'a göre normaldir diye düşünüyorum.


    Şafak 1152!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    medipol işine yarar belli bir miktarda sigorta ile anlaşması var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    kaç paraya çekiyorlar bi dişi ortalam? 


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı

    kaç paraya çekiyorlar bi dişi ortalam? 

    Hocam çok fazla uygulama var 3 kanal tedavisi 2 post uygulaması 6 kompozit dolgu3 veneer kuron ve 5 tane dia temizligi icin 2500 tl dediler. Ama karsilastirma amacli sunu soyleyeyim paptikal lezyonlu diste kanal tedavisi - iki kanal fiyati 230 tl. Biraz baktimda internette burdaki fiyatlar pahali geldi


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    kaptana ulaş hocam


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Hocam esenler medipol diş bölümünün fiyatları uygun. Bir kere gittim randevu aldık. Ocak ta gideceğiz inşallah. Muayene + Panoramik film 10 tl. Hatta filmi cd yada mail olarak da istersen veriyorlar. Fiyatları da uygun. Eğer aciliyetin yoksa randevu al değerlendir derim.


    Not late for nothing
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    medipol işine yarar belli bir miktarda sigorta ile anlaşması var

    Hocam az önce Kadıköy Koşuyolu Medipol Hastanesini aradım randevu için. Randevu falan oluşturdum baya baya muayeneye gidecektim son anda kadın bu bölümün ssk ile anlaşması olmadığını ve muayene ücretinin bile 50 tl olduğunu söyledi. Vazgeçtim.  Esenler medipol bu şekilde değil mi ya? Sanırım üniversitenin hastanesi olduğunu için. Anlamadım. Sanırım Hospidenta dan randevu alıp başlıcam işlemlere. Şu abse ineydi iyiydi. Çok çektiriyor


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 988 Toplam Mesaj: 8
i̇stanbul hastane hasta dis disci