

İşte Metallicanın Arabesk Versiyonu
-
http://img394.imageshack.us/img394/7484/3qyegli13br.jpg
YORUMSUZ :D -
haahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-
Tahribat Forum
Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap
İşte Metallicanın Arabesk Versiyonu
Ne alaka?
Geyiğe taşıyorum, bir daha nerde açtığına dikkat et lütfen.
Bu arada güzeldi :D -
az once criminal in link attıgı fotografa ne kadar da benzıyo
-
tam oturmuş ha şarkıları merak ediyom:
Wi are skanning the siken
In thı cıty tonayt
Wi are lokoyng fur yu
Tey sıtart pu le fayt
Ter is ana evil feling
In avır bıryens
Bat it is nating new
yuh knaw it drivas as insan
hele looooy loy destroy
hele loooy loy destroy:D
der is no eskap
ant det is for suredir
This is dı end we won't taktıe ana mor
Saydım yahşibye tu dı wörld yu liv in
yu hav alweys ben taktım
bat now your givinging
nasıl olmuş?:D gülmekten ölüyorum şu an
Toplam Hit: 1025 Toplam Mesaj: 5