İşte Metallicanın Arabesk Versiyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hugo
    hugo's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2005
    Erkek
    http://img394.imageshack.us/img394/7484/3qyegli13br.jpg

    YORUMSUZ :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can_aksoy
    can_aksoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    haahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    gökten üç elma düşmüş tabi gökten düştükleri için atmosferde erimişler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    Tahribat Forum
    Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap
    İşte Metallicanın Arabesk Versiyonu

    Ne alaka?
    Geyiğe taşıyorum, bir daha nerde açtığına dikkat et lütfen.
    Bu arada güzeldi :D

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    az once criminal in link attıgı fotografa ne kadar da benzıyo

    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can_aksoy
    can_aksoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    tam oturmuş ha şarkıları merak ediyom:
    Wi are skanning the siken
    In thı cıty tonayt
    Wi are lokoyng fur yu
    Tey sıtart pu le fayt
    Ter is ana evil feling
    In avır bıryens
    Bat it is nating new
    yuh knaw it drivas as insan

    hele looooy loy destroy
    hele loooy loy destroy:D


    der is no eskap
    ant det is for suredir
    This is dı end we won't taktıe ana mor
    Saydım yahşibye tu dı wörld yu liv in
    yu hav alweys ben taktım
    bat now your givinging
    nasıl olmuş?:D gülmekten ölüyorum şu an


    gökten üç elma düşmüş tabi gökten düştükleri için atmosferde erimişler
Toplam Hit: 1025 Toplam Mesaj: 5