folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder İstediğimiz Bir Programı Sistem Dosyası Olarak Gösterme.. Yardım



İstediğimiz Bir Programı Sistem Dosyası Olarak Gösterme.. Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaşlar bir program var ve bunun sistem dosyası olarak göstermek ve kapanmasını engellemek istiyorum..

    kesinlikle virüs için değil sadece cafedeki bir yazılımın kapanmamasını istiyorum o kadar..

    akınsoft tüm programları kapat diyince onu da kapatıyor.. ve bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kalıyorum..

    veya çalıştırdan tekrar komut vermek gerekiyor..

    yani istediğim şey

    a.exe dosyasını kapatmak istediğimde bu görev sonlandırılamaz gibi bişey olması..

    bu mümkün müdür ? mümkün ise yardımlarınızı bekliyorum..

    şimdiden teşekkürler..


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    windows açıldığı zaman başlıyo dimi program çalışmaya?
    eğer öyleyse regeditten run şeysi current userdadır onu localmachineye geçir öyle dene o zaman kapanmaz büyük ihtimalle

    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hocam denendi o.. ama yine kapandı.. akınsoft kapatıyor :S başka ne yapılabilir ?

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Komut satırında "attrib /?" yaz, attrib komutunun nasıl kullanılacağı yazıyor. -s sistem özelliği katar.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 1250 Toplam Mesaj: 4