İsteğim Var!!!!-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    southern
    southern's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    Ya beyler geçen internette dolaşırken bi program gördüm tbt demi gördüm nerde gördüm hatırlamıyorum bu program da diyodu ki eğer iş yerinde filan evde oyun oynuyosanız bu program sayesinde patronunuz geldiyse hemen programı 2 sn de alta alıyo yazıyodu benim işim vardı indiremedim acaba bunu bilenler nerden bulabileceğimi söliyebilirlermi?

    LostYourself
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    sen işyerinni telini ver ben bu kondua patronu bilgilendirem

    öle bişi warsa süper olur bilen biri ....

    bendede bir oyun wardı adam asmaca bir buton koymuş herif patron gelior die

    orya basınca simge durumuna küçültüor ve hesap makinesi ayzıor iconuda hesap makinası şeklindeydi çok gülmüştüm :D 


    muhbir-tbt@hotmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    messenger plus ile yapabiliyosun :)

     

    Ctrl+Space kısayolu ;) 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Burada verildi bende gordum forumsearch.asp den aratin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    ismi windows ninja arat bul.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 5