İsteğim Var!!!!-
-
Ya beyler geçen internette dolaşırken bi program gördüm tbt demi gördüm nerde gördüm hatırlamıyorum bu program da diyodu ki eğer iş yerinde filan evde oyun oynuyosanız bu program sayesinde patronunuz geldiyse hemen programı 2 sn de alta alıyo yazıyodu benim işim vardı indiremedim acaba bunu bilenler nerden bulabileceğimi söliyebilirlermi?
-
sen işyerinni telini ver ben bu kondua patronu bilgilendirem
öle bişi warsa süper olur bilen biri ....
bendede bir oyun wardı adam asmaca bir buton koymuş herif patron gelior die
orya basınca simge durumuna küçültüor ve hesap makinesi ayzıor iconuda hesap makinası şeklindeydi çok gülmüştüm :D
-
messenger plus ile yapabiliyosun :)
Ctrl+Space kısayolu ;)
-
Burada verildi bende gordum forumsearch.asp den aratin.
-
ismi windows ninja arat bul.
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 5
