[İstek] Resim Aktarıcı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    arkadaşlar bana flash bellekten veya sd karttan resim aktarmak için basit bir programa ihtiyacım var.

    şöyle ki, teknoloji özürlü bir tanıdıgım var ve

    - resimleri toplu görmesi lazım

    - aktarılacakları tick koyarak seçerek aktar deyip aktaracak basit bi program lazım.

    ben kopyalarken normal explorer kullandıgım için hiç ilgilenmedim bu tarz bi programla.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    flası açıp resimleri büyük boyda göster desin seçip kopyalasın

    o kadar bişey için teknoloji bilgisi grekmez ki :-/


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ya onu ben de gösterdim, ama tutturmuş ben önceden seçiodum o kendi kopyalıyodu diyo,

    resimleri ve videoları al tuşunu kullanıyomuş önceden pcye takınca flash'ı

    ama şimdi al deyince, tüm resimleri kopyalıyo seçme fırsatı bırakmadan

    ctrl tuşuna bascaksın resimleri seçceksin diye gösterimde, çok karışık o diyo :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    tmmdır sorunu hallettim, windows live msn 2011 kurdum yanında gelen resim bilmemney programı

    otomatik kullan'a yerleşiyor.

    onunla tick atarak seçip aktarabiliyosun

Toplam Hit: 870 Toplam Mesaj: 4