İstiklal Marşı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FearLesTurK
    FearLesTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    Geçen gün hoca ödev verdi istiklal marşının son kıtasına kadar 4 mısra son kıtası neden 5 mısra die sordu bilen varsa söyleye blir mi?


    Zeki bir adam ahmaklar meclisinde çok kere ne söyleyeceğini şaşırır. Geri Geldim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklâl!...
    bu mısra ustune basa basa vurgulanmak istenmektedir..

    google'da arayınca ilk bu cevap geldi


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FearLesTurK
    FearLesTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    teşekürler daha bi başka nedeni  var mı die düşünmüştüm onu bulmuştumda :) saol

    Zeki bir adam ahmaklar meclisinde çok kere ne söyleyeceğini şaşırır. Geri Geldim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hemen hoca sorduğunda geldiyse aklına bastıracaktın cevabı o şevkle hemen okulun başlarında kapacaktın 100ü.

    öğretmenler genelde helede edebiyatçılar öğrencilerin vatan millet bayrak hakkındaki bilgilerini ölçmek isterler niye peki?
    elbette yılsonunda şiir yazı okutmak için:D şaka bir tarafa bu tür öğrenciler her zaman örnek gösterilirler takdir alırlar öğretmenler arasında bu da güzeldir havan olur diğer öğrencilerin arasında. 


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FearLesTurK
    FearLesTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    havaya göre bişi yok da hava çok önemli olan not veriyo a.k keli


    Zeki bir adam ahmaklar meclisinde çok kere ne söyleyeceğini şaşırır. Geri Geldim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    son kıtası degil son mısrası yapılan yalnışlardan biridir hocan kelime oyunu yapmış olabilir son mısra hariç diğer kıtalar işgal dönemini anlatır

     


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Toplam Hit: 879 Toplam Mesaj: 6