İtü Uzaktan Eğitim Hakkında
-
Hacılar günaydın.Tercih geldi çattı..Okumak istediğim bölümler işletme-iktisat-maliye falan..Ama bi yandan da ailemin yanında kalmalıyım bazı nedenlerden dolayı.İzmir'de yaşıyorum,haliyle ege-9 eylül biraz yüksek.Celal bayar yazıcam başa,hoca gelir büyük ihtimalle diyor ama kesin olmadığı için aklımda sorular var.İtü uzaktan eğitim işletme-maliye falan kesin gibi sıralamam okulun aldığı dilime göre 100bin falan önde..İyi hoş şimdi öğrendim hocadan,diploma falan aynı 4 yıl orda okuyan elemanlarla,4 yıllık eğitim uzaktan.Puanlarının normalden düşük olması,tercih edilmemesiymiş.İşte uzaktan olunca evden ayrılmak isteyenler ayrılamıyor,öğrenci hayatını tercih ediyolar falan gibisinden konustu hoca.Bi de harçları fazlaymış biraz.Ee malum benim de ailemin yanında olmam gerek,benim için güzel bu bölüm.Ama sorun şurda ki,sene 3-4 defa sınavlar için istanbula gelmem gerek,geldiğimde de en az bi 3-5 gün kalmam gerek.İstanbulda da tanıdık yok bişey yok.Kalma işi falan nasıl yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum
