İÜ Harç Yönetmeliği
-
hocalar 2 dönem ard arda harç yatırmayınca kayıt otomatik siliniyor mu?
okulu bırakıp açıköğretime yazılcam ilk dönem harç vermedim yine yok yere 650 kağıt harç vermek istemiyorum.
öte yandan şimdi tekrar harç vermeyince eğer kayıt düşerse, açıköğretime girene kadar askerlik problem olabilir.
sistemde kayıt yenilemedi görünürsem eylül de yatay geçişle açıköğretim hakkım olacak mı?
istanbul üni. ikinci öğretim.
-
Hybris bunu yazdı
hocalar 2 dönem ard arda harç yatırmayınca kayıt otomatik siliniyor mu?
okulu bırakıp açıköğretime yazılcam ilk dönem harç vermedim yine yok yere 650 kağıt harç vermek istemiyorum.
öte yandan şimdi tekrar harç vermeyince eğer kayıt düşerse, açıköğretime girene kadar askerlik problem olabilir.
sistemde kayıt yenilemedi görünürsem eylül de yatay geçişle açıköğretim hakkım olacak mı?
istanbul üni. ikinci öğretim.
Bu heryerde boyle 2 donem harc odenmezse kayit düşer. Gerisini sen hesapla zaten
-
öğrenci işlerini aradım ödemediğin dönem için öğrenci haklarından yararlanamazsın kaydın düşmez, eserse kafana seneye harcını öder devam edersin dedi.
askerlik şeysini de ilk kayıt olduğun gün 4 senelik postalıyoruz dedi :| pek inanasım gelmedi ama.
