İÜ Harç Yönetmeliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hocalar 2 dönem ard arda harç yatırmayınca kayıt otomatik siliniyor mu?

    okulu bırakıp açıköğretime yazılcam ilk dönem harç vermedim yine yok yere 650 kağıt harç vermek istemiyorum.

    öte yandan şimdi tekrar harç vermeyince eğer kayıt düşerse, açıköğretime girene kadar askerlik problem olabilir.

    sistemde kayıt yenilemedi görünürsem eylül de yatay geçişle açıköğretim hakkım olacak mı?

    istanbul üni. ikinci öğretim.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    Hybris bunu yazdı

    hocalar 2 dönem ard arda harç yatırmayınca kayıt otomatik siliniyor mu?

    okulu bırakıp açıköğretime yazılcam ilk dönem harç vermedim yine yok yere 650 kağıt harç vermek istemiyorum.

    öte yandan şimdi tekrar harç vermeyince eğer kayıt düşerse, açıköğretime girene kadar askerlik problem olabilir.

    sistemde kayıt yenilemedi görünürsem eylül de yatay geçişle açıköğretim hakkım olacak mı?

    istanbul üni. ikinci öğretim.

    Bu heryerde boyle 2 donem harc odenmezse kayit düşer.  Gerisini sen hesapla zaten

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    öğrenci işlerini aradım ödemediğin dönem için öğrenci haklarından yararlanamazsın kaydın düşmez, eserse kafana seneye harcını öder devam edersin dedi.

    askerlik şeysini de ilk kayıt olduğun gün 4 senelik postalıyoruz dedi :| pek inanasım gelmedi ama.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
Toplam Hit: 696 Toplam Mesaj: 3