İyi Macro Programı
-
Benim ağbeye ders seçiyorumda la bu yıldız teknikin ben taa......
Tavsiye bir makro programı lazım hocalar.
-
usis e ders seçmek için bi program vardı biraz araştırısan bulursun ama sürekli deneme yaptığı için sistemi iyice kitliyomuş o yüzden okuldan kullananları bulup ceza veriyolar
-
Hocam baktımda bulamadım yav :( biliyorsan bir el atta o programla deniyelim.
-
biz de oflaya puflaya ders seciyoruz hoca.
hile yapıp da binlerce ögrencinin hakkını mı yicen?
-
Olm yarışmamı la bu? Ders alıyoruz programı hazırlıyoruz :S
-
http://download.chip.eu/tr/Easy-Macro-Recorder-3.65_551970.html iş görür heralde ne için kullancağını pek anlamadım ama benim işimi görüyodu
Toplam Hit: 1478 Toplam Mesaj: 6
