İzle Ve Gör Dünya Hali :( Üzülmemek Elde Degil
-
Beyler izledikten sonra gercekten insanın ici bi tuhaf oluyor :(
http://www.netcolic.com/flashs/madalyon.htm -
doru düon dai baya kötü bişi bi yanda zevk sefa biyanda çile
-
varya allah kahretsin bu afrikayı sömürenleri eğer varya gerçekten inandığım bi kurum yardım yapsa afrikaya bütün paramı vermezsem şerefsizim abi hallerine baq ya bizde burda bayat ekmeği çöpe atıoz yatağımızı beğenmioz allah yardımcıları olsun
-
-Adalet.
-Siktir ordan!!! -
hep bu emperyalimci şerefsizler yüzünden oluo amk yawşakları kendi toprak yetmez başkasına dadanırsın kendi ülkenin çıkarlarını düşünür kendi vatandaşına hizmet edersin unicef de bu konuda gereken yardımı göstermio çocuklara karşı ingiliz 5 sokak çocuğunu doyurmulşlar amk
Toplam Hit: 874 Toplam Mesaj: 5
