İzmir Buluşması İle İlgili [Gölet]
-
Şimdi bir buluşma olacak ama buluşmayı kim düzenliyor izmirli müridlere bir soruyorum topu birisi birisine atıyor,topicleri delichoban açıyor msn de ona soruyoz topice bak diyor topicte şunlar yazıyor
---------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar Talep üstüne 3. İzmir buluşmasını gölettea yapmaya karar verdik. Neyse Şimdilik gelenlerin listesi aşşağıda gelmek isteyen bana ismini yazdırsın
edit:11.08.06 son kararlar bu
yer:Buca gölet
Tarih:13.08.2006 bu pazar yani iki gün kaldı
saat:13.00
ücret:10 ytl yeterde artar
----------------------------------------------------------------------------
Şimdi orada bi kaybolup kendimizi bulamazsak ne tadı kalır ne tuzu herkesin kafasında bir işaret var buca gölet demiş şimdi buca gölet bir tesisdir bu tesisin neresinde yani çoluk çocuk muhabbetine çevirmeyelim iki dakka gelip takılcaz yada gelin msne toplu konuşalım soruyorum delichobana topice bak orada herşey yazıyor diyor, çokda açıklayıcı bi bilgiler var burda zaten :S -
samet de banada dedi baq sadece topic e dio o da . olay boyle bitse iyi. ben hic bilmiyorum zaten bucayı insallah herkes sag saglim varir bucaya ve bulusuruz.
-
tamam amk isyan çıkarmayın geln msne:D
Toplam Hit: 967 Toplam Mesaj: 3
