İzmir E Dönüyorum Ancak...
-
Arkadaşlar büyük bir psikolojik sorun içindeyim. Van ın en sayın kişisi tarafında üstelik bu hayatta en çok değer gösterdiğim insan tarafından bir yanlış anlaşılma yüzünden kovuldum. Beni yerin dibine soktu rektörün ve dekanların yanında kendimi çok büyük bir boşluk içinde hissediyorum. Keşke siktir git gelme bidaha deseydi ... yazamıyorum bile ağlamaktan . İzmir de hiç bir güvencem yok ailem yok üstelik sınava hazırlanıcam . Asosyal dim artık anladım ki benim bu hayata geliş sebebim yok . biletimi kesti hemen pazar gününe anlatamadım konuşamadım . ne yapıcam bilmiyorum param da yok babam a da rest çekmiştim pişman değilim ama insanın sahipsiz olması ne kötü bir durum . acaba boyacılık ya da simit satsam diyorum ama hiç vaktim olmayacak çalışmaktan para da yok nasıl etçem hiç bir şey bilmiyoum sadece gidiyorum .
-
çok boktan durum boktan bile kötü diyebiliriz anlıyorum seni ama şunu söyliyim ne kadar rest çeksende bu hayatta annenden babandan kardeşinden başka kişi senin için üzülmez ailenin yanına dönmeni tavsiye ederim
-
evet bortecine357 çok haklı.
Nekadar düşersen düş nekadar zorda kalırsan kal senin elinden tutacak olanlar sadece ailen.
Tamam diyelim ki onlarla birleşmeyecek bir kopukluk içeirisindesin. Hayattan umut kesmen için bi sebep yok bence.
Daha önce bi kardeşimiz paylaşmıstı bunu. Bende hatırlatıcı olayım..
SANMA Kİ DERT SADECE SENDE VAR..
SENDEKİ DERDİ NİMET SAYANLAR DA VAR..
'



demek ki neymiş :
derdimi dinledim, derdimden iğrendim...
onun derdini gördüm, derdime imrendim...
Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,
O Da Bugündür.. -
hocam niye kovuldun olayı bi anlat. rahatlarsın.
-
Allah yardımcın olsun inş. bi çıkar yol bulursun.
-
sorun neydi hoca
-
mith bunu yazdı:
-----------------------------
sorun neydi hoca
----------------------------- -
MuhammeT bunu yazdı:
-----------------------------
evet bortecine357 çok haklı.
Nekadar düşersen düş nekadar zorda kalırsan kal senin elinden tutacak olanlar sadece ailen.
Tamam diyelim ki onlarla birleşmeyecek bir kopukluk içeirisindesin. Hayattan umut kesmen için bi sebep yok bence.
Daha önce bi kardeşimiz paylaşmıstı bunu. Bende hatırlatıcı olayım..
SANMA Kİ DERT SADECE SENDE VAR..
SENDEKİ DERDİ NİMET SAYANLAR DA VAR..
'



demek ki neymiş :
derdimi dinledim, derdimden iğrendim...
onun derdini gördüm, derdime imrendim...
Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,
O Da Bugündür..
-----------------------------
gecenin bi saati hatta sabaha karşı, böyle güzel bi hayat dersi alacağımı hiç sanmazdım. cidden çok iyi bişey çıkarmışsın ortaya kardeş.
