İzmir‘De Bana Rusça Öğretecek Veya Yönlendirecek Arkadaş
-
Çok acil rusçaya ihtiyacım var iş gereği bu konuda bana yardımcı olabilecek yön gösterebilecek hatta gerekirse izmir içinde bire bir öğretecek arkadaş arıyorum bana yardımcı olacak.
-
bu setler falan işe yaramıyormu hacı ?
-
Dayı bende turizmde çalıştığım için aciliyetini anlıyabiliyorum ama Halk eğitim ve asmek kurslarına gitmeni öneririm.
Birinin birebir öğretmesi hem iyi olur hem kötü neden dersen, sana direk gramer'den veremez çok zor olur.
Sürekli pratik yapman lazım sürekli konuşman lazım, öğreticek kişinin sürekli yanında olması lazım.
Benim rusça bilen çoğu arkadaşım ve ben - başlangıç seviyesinin biraz üstündeyim - sürekli müşterilerle pratik yaparak öğrendik.
Ve bu daha iyi oldu, Para vermek istemezsen dediğim gibi asmek yada halk eğitimlere git.
Çok acil diyorsan, özel kursların hızlandırılmış kurları var. o kurlara yetişebilirsen 3-4 ayda paruski'i orta seviyenin üstüne çıkarırsın.
Dobra vecer. :) -
aynen melik ;) izmirde rus derneği karşıyakada var oraya bi gidicem bakalım..
pmden bi arkadaş yazmı :) okumaya değer ;)
""" gelde antda beden diliyle ögren olm ya :D frekanslarıda tuttururuz """
-
iyi yazmış arkadas dogru sölemiş
-
Melik bunu yazdı
Dayı bende turizmde çalıştığım için aciliyetini anlıyabiliyorum ama Halk eğitim ve asmek kurslarına gitmeni öneririm.
Birinin birebir öğretmesi hem iyi olur hem kötü neden dersen, sana direk gramer'den veremez çok zor olur.
Sürekli pratik yapman lazım sürekli konuşman lazım, öğreticek kişinin sürekli yanında olması lazım.
Benim rusça bilen çoğu arkadaşım ve ben - başlangıç seviyesinin biraz üstündeyim - sürekli müşterilerle pratik yaparak öğrendik.
Ve bu daha iyi oldu, Para vermek istemezsen dediğim gibi asmek yada halk eğitimlere git.
Çok acil diyorsan, özel kursların hızlandırılmış kurları var. o kurlara yetişebilirsen 3-4 ayda paruski'i orta seviyenin üstüne çıkarırsın.
Dobra vecer. :)3-4 ayda orta seviyenin üzerine mi çıkar ? Çok zor.
-
narkozMRT bunu yazdı
aynen melik ;) izmirde rus derneği karşıyakada var oraya bi gidicem bakalım..
pmden bi arkadaş yazmı :) okumaya değer ;)
""" gelde antda beden diliyle ögren olm ya :D frekanslarıda tuttururuz """
sanal ajan'mı o ? :D
Doğru demiş beden diliyle daha kolay oluyor, ' Mojna sex ? ' ile başlıyor ' haraşo ' oçin haraşo ' ooo yeee ' diye devam ediyor hahaha. :D
