folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir‘De Bana Rusça Öğretecek Veya Yönlendirecek Arkadaş



İzmir‘De Bana Rusça Öğretecek Veya Yönlendirecek Arkadaş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    Çok acil rusçaya ihtiyacım var iş gereği bu konuda bana yardımcı olabilecek yön gösterebilecek hatta gerekirse izmir içinde bire bir öğretecek arkadaş arıyorum bana yardımcı olacak.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    bu setler falan işe yaramıyormu hacı ?


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dayı bende turizmde çalıştığım için aciliyetini anlıyabiliyorum ama  Halk eğitim ve asmek kurslarına gitmeni öneririm.
    Birinin birebir öğretmesi hem iyi olur hem kötü neden dersen, sana direk gramer'den veremez çok zor olur.
    Sürekli pratik yapman lazım sürekli konuşman lazım, öğreticek kişinin sürekli yanında olması lazım.
    Benim rusça bilen çoğu arkadaşım ve ben - başlangıç seviyesinin biraz üstündeyim - sürekli müşterilerle pratik yaparak öğrendik.
    Ve bu daha iyi oldu, Para vermek istemezsen dediğim gibi asmek yada halk eğitimlere git. 
    Çok acil diyorsan, özel kursların hızlandırılmış kurları var. o kurlara yetişebilirsen 3-4 ayda paruski'i orta seviyenin üstüne çıkarırsın.

    Dobra vecer. :)


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    aynen melik ;) izmirde rus derneği karşıyakada var oraya bi gidicem bakalım..

     

    pmden bi arkadaş yazmı :) okumaya değer ;)

    """  gelde antda beden diliyle ögren olm ya :D frekanslarıda tuttururuz """


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    iyi yazmış arkadas dogru sölemiş


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Melik bunu yazdı

    Dayı bende turizmde çalıştığım için aciliyetini anlıyabiliyorum ama  Halk eğitim ve asmek kurslarına gitmeni öneririm.
    Birinin birebir öğretmesi hem iyi olur hem kötü neden dersen, sana direk gramer'den veremez çok zor olur.
    Sürekli pratik yapman lazım sürekli konuşman lazım, öğreticek kişinin sürekli yanında olması lazım.
    Benim rusça bilen çoğu arkadaşım ve ben - başlangıç seviyesinin biraz üstündeyim - sürekli müşterilerle pratik yaparak öğrendik.
    Ve bu daha iyi oldu, Para vermek istemezsen dediğim gibi asmek yada halk eğitimlere git. 
    Çok acil diyorsan, özel kursların hızlandırılmış kurları var. o kurlara yetişebilirsen 3-4 ayda paruski'i orta seviyenin üstüne çıkarırsın.

    Dobra vecer. :)

    3-4 ayda orta seviyenin üzerine mi çıkar ? Çok zor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    narkozMRT bunu yazdı

    aynen melik ;) izmirde rus derneği karşıyakada var oraya bi gidicem bakalım..

     

    pmden bi arkadaş yazmı :) okumaya değer ;)

    """  gelde antda beden diliyle ögren olm ya :D frekanslarıda tuttururuz """

    sanal ajan'mı o ? :D

    Doğru demiş beden diliyle daha kolay oluyor, ' Mojna sex ? ' ile başlıyor ' haraşo ' oçin haraşo ' ooo yeee ' diye devam ediyor hahaha. :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 637 Toplam Mesaj: 7