J-Tech Wc 3000 Web Cameramı Yükleyemiyorum :(
-
arkadaşlar ben de j-tech 3000 web cam vardı uzun zamandır kullanmıyordum kenarda duracağı yerde bari tanıtayım pc me de kullanayım dedim fakat cd si ile birlikte kullanılıyordu ben cd yi kaybettim ama gerekli olan yazılımı internetten indirip kurdum web camımı usb ye taktım ama verdiği hata "sorry you have no video capture hardware" eskiden cd si ile sorunsuz tanıtıyordum ama cd yi kaybedince aynı programı netten indirdim yine de olmadı ayrıca değişik usb portlarına da takmayı denedim bi el atarsanız bu konuya çok memnun olurum teşekkürler
-
sanırım driveri yanlış kurmuşsun
http://b2b.beyazteknoloji.com/driver/w3000.rar
şunu kur ve tekrar dene..
-
ertan arkadaşım dediğin siteden indirdim zaten driveri herşey tamam usb ye te takıyorum ama tanımıyor ben de anlamıyorum başka pc de çalışıyordu kamera ama benim windows mu kaldırmıyor sence ?
-
pc wizard programları var.Google ya da tahribatta arama yaptır.O tarz bi program kur, driveri buluyor ve otomatik kurulum yapıyor. Ama istersen daha önce webcam ın orjinal sitesine gir ve ordan indir.
ayrıca o bahsettiğin hatayı nerde veriyor.ampcap da mı veriyor
Toplam Hit: 1521 Toplam Mesaj: 4
