folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Jailbreakli Ipad Sürüm Yükseltme?



Jailbreakli Ipad Sürüm Yükseltme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    2. el ipad aldım 8gb. Aldığımda jailbreakliydi. Sürümü 3.1.3 bunu nasıl yükseltebilirim? Google da araştırdım ama bulduğum hiçbirşeyden bi halt anlamadım. Itunes dan güncelle diyorum en yüksek sürüm 3.1.3 diyor. Fakat arkadaşa sordum aynı cihaz onda da war o 4.1 mi öyle birşey kullanıyor. Jailbreaki kaldırmadan sürüm yükseltebilirmiyiz? Nasıl yapcaz yardım..


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    8gb ipad mi var :S Yukseltrsen jb gider bidha yapamzsn.. İpad 1 mi?

    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    Off ipad değil ipod olcak konuyu açarken ipadere bakıodum aklımda o kalmış. ipod touch:S konu düzeltilirse sevinirim


    .
Toplam Hit: 806 Toplam Mesaj: 3