folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Japonya‘Da Yeni Nükleer Tehlike



Japonya‘Da Yeni Nükleer Tehlike

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Vesrella
    Vesrella's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2011
    Erkek

    Japon Kyodo haber ajansı, 8.9 büyüklüğündeki büyük depremin ardından başkent Tokyo'nun 125 kilometre kuzeyinde yer alan nükleer santralin soğutma sistemi pompasının durduğunu duyurdu.

    Santralde 1999'da bir nükleer kaza meydana gelmişti.


    Yoldaşlar, ölürsem o günden önce yani, - öyle gibi de görünüyor - Anadolu'da bir köy mezarlığına gömün beni ve de uyarına gelirse, tepemde bir de çınar olursa taş maş da istemez hani...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    muhabbet kralında kanal d de tartışılıyo bu konu..

    Edit : kaynak versene hiç bi yerde yok bu haber ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Vesrella
    Vesrella's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2011
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhabbet kralında kanal d de tartışılıyo bu konu..

    Edit : kaynak versene hiç bi yerde yok bu haber ?


    -----------------------------

    orjinal haber burda

    http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/77478.html


    Yoldaşlar, ölürsem o günden önce yani, - öyle gibi de görünüyor - Anadolu'da bir köy mezarlığına gömün beni ve de uyarına gelirse, tepemde bir de çınar olursa taş maş da istemez hani...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    arakdas tsunami falan  sorun degil de  bi şekilde düzletilirde hasarlar bu nükleer sızıntı çok kötü düzeltme şanslarida yok  :S


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    http://www.hurriyet.com.tr/dunya/17263750.asp?gid=373

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    8.9 gibi bi depremin Türkiye de ki olası bi nükleer santraldemeydana geldiğini  ve ektilerini düşünün ve iki kere şükredin ( şükür Türkiye de nükleer santral yok özellikler marmaraya yakın bölgelerde)


    Hayırlısı...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    atom bombasından sonra dünya teknoloji devi oldular.şimdi dünyayı ele geçirmeselerdi baari. :D


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    yazık yav adamlara.

    bu kadar radyasyon yemekten yakında uranyum pislicekelr..

     

    inşallah kazasız belasız kurtulurlar..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    tehlike büyük boyutlara ulaştığında yapacakları tek şey fabrikayı toptan kapatıp yıkıp üzerine beton toprak atmak olacaak, Ben zannetmiyorum ki bu denli temiz çevre yanlısı japonyanın bu redyasyon tehlikesini atlatamayacağını, Adamlar allem eder kullem eder yok ederler o radyasyonu :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    deprem, tusunami, nükleer tehlike

    Allahım neydi günahım moduna girdi elemanlar.

     

    yanlız nükleer sadece japonyayı değil rüzgar yönüne göre gittiği yerleride zikertebilir.

    abd falan uzakta kalıyo ama çine doğru eserse uzak doğu die tabir edilen yerlerde sakata gelir. ve en büyük nimetlerimizden olan piriç uçuk fiyatlara satılır.

    bizi doğrudan değil ama dolayı etkileyeceği kesin.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1703 Toplam Mesaj: 10