Javafx Öldü Mü?
-
Sun baya bir geliştiriyordu bunu ama Oracle aldıktan sonra silkeleyip bıraktı. SceneBuilder i falan sitesinden kaldırmışlar.
Son durum nedir? Resmi desteği kesti mi Oracle?
Destek kesildiyse eğer Swing 'ten devam mı ediliyor şimdi?
-
SkynetX bunu yazdı
Sun baya bir geliştiriyordu bunu ama Oracle aldıktan sonra silkeleyip bıraktı. SceneBuilder i falan sitesinden kaldırmışlar.
Son durum nedir? Resmi desteği kesti mi Oracle?
Destek kesildiyse eğer Swing 'ten devam mı ediliyor şimdi?
https://coderanch.com/t/658117/java/JavaFX-Dead
-
Bildiğin ölmüş la bu. Güzelim bir teknolojinin daha içine ettiler.
