Javascript Firefox Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    javascript de çok başlardayım ama bir şey yapamya çalışıyorum kendimce yazdığım komutlar chrome de sorunsuz çalışıyor ama firefox da çalışmıyor hiç explorer ı sildim nasıl becerdim bilmiyorum ama ondan da denemedim olay şu ki bu komutları nasıl uydurabilirm mozilla ya

     

    kodlar:





    Untitled Document

    < ="text/" ="">// var x=0;
    var sure=0;
    var nerde=0;
    var zamanIsle;

    function artik_yonlen(){//nerde 0 ise yapılsın
       
        //zaman kısmı
        sure=sure+1; zamanIsle=setTimeout("artik_yonlen()", 10);
        //zaman kısmı
        //kayma kısmı
        x = 4;// kayacak degeri tanımladim
        var sol=document.getElementById("deneme").style.marginLeft;//mevcut left degerini sol a atadım
        margindegeri=parseInt(sol);//"...px" şeklinden ".."şekline getiridm
        margindegeri=margindegeri+x;//yeni margin degerini aldim
        if(!(margindegeri>100))
        deneme.style.marginLeft=margindegeri+"px";
       
        //kayma kısmı
        };
       
    function temizle(){
        clearTimeout(zamanIsle);
        document.getElementById("deneme").style.marginLeft=0;
    };

    // ]]>







     

     

     


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok muhterem.

     

    jquery kullan crossbroewser olayı da var.

     

    bu kadar işlemi bir kaç satırda yaparsın.

     

    ömrünü tüketme.


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    henüz jquery e girmedim hocam girince illaki onu kullanırım zaten


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok muhterem.

     

    jquery kullan crossbroewser olayı da var.

     

    bu kadar işlemi bir kaç satırda yaparsın.

     

    ömrünü tüketme.


    -----------------------------

    Bu yoruma + olarak Direk jquery'den de başlayabilirsin hocam...


    iyibu! yeniden..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Hocam Firefox'da JS'yi deactive etmis olabilir misin?


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
Toplam Hit: 782 Toplam Mesaj: 5