Javaya Başladım Kaynak Önerisi
-
Evet arkadaşlar javaya başladım daha önce c#la haşır neşirim syntax'ı baya benziyor ama çizim olayları daha kodsal form application gibi bir olay yok o yüzden daha çok grafiksel şeyleri anlatan bir pdf varsa önerilerinizi bekliyorum,ayrıca yazarken eclipse kullanıyorum tişikkirlir şimdiden
-
güzel anlatıyor
playliste gir, 50 ye yakın ders var
http://www.youtube.com/watch?v=QmwC_p0OGmI&list=PL843ECFB656DCE163
furkan5816 tarafından 13/Tem/13 23:10 tarihinde düzenlenmiştir -
eyvallah hocam :)
-
bende arıyorum. Şöyle giriş ve ya orta düzeyde değilde daha ileri düzeyde. Özellikle java mimarisini anlatacak bir kitap. Hatta sjcp dökümanlarının türkçe hali olursa daha bir güzel olur.
-
çizik
-
teşekkürler ben de arıyordum
Toplam Hit: 2284 Toplam Mesaj: 6
