Jeangle Lar Lazım
-
Arkadaşlar radyo için yayına girerken kullanılabilecek, esprisi olan falan güzel jeanglelar lazım yardımcı olursanız sevinirim..
-
jingle demek istemiştim :D
-
çıkma armut ağcına yeme hamını mamaını durup düşersen ordan görün ebeyin ....
ben olsam böyle girerdim şaka deil dalga geçmiom cidden oldum olası çok gülerim bu lafa :D
-
hocam süpersin de :D mp3 olarak istedim ben
-
Biz bizidik bizidik sabah sabah radyo başına dizildiik :D günaydın sayın dinleyicileeer romalılar :D :P böyle deişik şeyler bul aq.Radyocu olmuşun etcek muhabbet bulamıyon,radyoda vj olsam milleti koparırım,aqorum ortalığın :D
-
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------
Biz bizidik bizidik sabah sabah radyo başına dizildiik :D günaydın sayın dinleyicileeer romalılar :D :P böyle deişik şeyler bul aq.Radyocu olmuşun etcek muhabbet bulamıyon,radyoda vj olsam milleti koparırım,aqorum ortalığın :D
-----------------------------
ben radyoculuk yapmıomki hoca :)arkadaşlar mp3 olarak güzel bişeler bulabilen yokmu?
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------
ben radyoculuk yapmıomki hoca :)arkadaşlar mp3 olarak güzel bişeler bulabilen yokmu?
-----------------------------Dai ii hoşta nie radyoda yayına girerken kullanılabilcek bişiler demişsin? XD
