Jeoloji Mühendisliği Hakkında...
-
Arkadaşlar liseden eşit ağırlık çıkışlıyım , öss ile sayısal alandan Jeoloji Mühendisliği seçersem girebilme şansım varmıdır acaba ? Sayısal2 puan 260 ve üzeri alabilmem çokmu zor acaba ? Ortalama sayısal2 den kaç net çıkarabilmem gerekir.Ek olarak Jeoloji Müh. hakkınad bilgide verebilirmisiniz
-
jeoloji demek fizik demek .. fizik demek sayısal demek :)) işin zor
-
Çok zor değildir. sırasıyla ilk bolumdenn 26 net ortalama 2.bolumde 20 net getirirsen assagı yukarı oyle bir puan gelir.....tabi gözünde büyütebilirsin netleri belki matematiğin iyidir 30-27 yaparsın digerlerinden kısabilirsin.....
Ama sınav sistemi değişti sorular konular aynıymış..Heralde sorun cıkarmaz..
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
jeoloji demek fizik demek .. fizik demek sayısal demek :)) işin zor
-----------------------------
soyle ki jeoloji demek = nah fizik demek daha dogru oluyor. zira jeoloji muhendisligi okuyanlar bilir sadece birinc sinifta "genel fizik" dersi aliyorsunuz. yeterli matematik netiyle gidilebilir.
-
zırt pırt topik açıp durmayın ! http://www1.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=Jeoloji&folderid=90698 arama motoruna bi jeoloji yazsan hem bölüm hakkında fikir sahibi olacaksın hem de forumu boşa kirletip arama yapmadan konu açan bir mürit olduğunu belli etmeyeceksin..
Toplam Hit: 1278 Toplam Mesaj: 5
