Jeoloji Mühendisliği Hakkında...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aybey
    Aybey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Arkadaşlar liseden eşit ağırlık çıkışlıyım , öss ile sayısal alandan Jeoloji Mühendisliği seçersem girebilme şansım varmıdır acaba ? Sayısal2 puan 260 ve üzeri alabilmem çokmu zor acaba ? Ortalama sayısal2 den kaç net çıkarabilmem gerekir.Ek olarak Jeoloji Müh. hakkınad bilgide verebilirmisiniz

    El etek öpmeyi hiç tanımadı Zindanlar,sürgünler hiç yıldırmadı Kurşunlar yağdı da hiç aldırmadı Ocağı Türk, çeliği Türk, suyu Türk!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    jeoloji demek fizik demek .. fizik demek sayısal demek :)) işin zor

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabagliturk
    karabagliturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2009
    Erkek

    Çok zor değildir. sırasıyla ilk bolumdenn 26 net ortalama 2.bolumde 20 net getirirsen assagı yukarı oyle bir puan gelir.....tabi gözünde büyütebilirsin netleri belki matematiğin iyidir 30-27 yaparsın digerlerinden kısabilirsin.....

     

    Ama sınav sistemi değişti sorular konular aynıymış..Heralde sorun cıkarmaz..


    Laik Türkiye Cumhuriyeti Devleti Şahsıyım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    jeoloji demek fizik demek .. fizik demek sayısal demek :)) işin zor
    -----------------------------

    soyle ki jeoloji demek = nah fizik demek daha dogru oluyor. zira jeoloji muhendisligi okuyanlar bilir sadece birinc sinifta "genel fizik" dersi aliyorsunuz. yeterli matematik netiyle gidilebilir.

    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    zırt pırt topik açıp durmayın ! http://www1.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=Jeoloji&folderid=90698 arama motoruna bi jeoloji yazsan hem bölüm hakkında fikir sahibi olacaksın hem de forumu boşa kirletip arama yapmadan konu açan bir mürit olduğunu belli etmeyeceksin..

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 1278 Toplam Mesaj: 5