folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Jquery Ajax Metodu İle Veri Gönderme?



Jquery Ajax Metodu İle Veri Gönderme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek
    Herkese selam Sorum şu jquery ajax ile tiklanan herhangi bir html taginin sadece id degerini test.php dosyasina gonderip id ye gore veritabanindan veri cekmek istiyorum. Ama ajax ile sadece id degerino göndermeyi beceremiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

    Amat Victoria Curam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    $.post('php_files.php',{ name:name } function(data).........

    diye giden kodda

    php_files.php yerine gitmektense php ile fonksiyon hazırlayıp kullanabiliyor muyuz ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi296
    Asi296's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    Anladığım kadarıyla herhangi bir form üzerinden gelmeden yollamak istiyorsun.

    Mesela session ile aldığın id değeri diyelim

    url: 'send.php',

    type: 'POST',

    data: {id:"<?php echo $_SESSION["id"]; ?>"}

    jQuery ajax fonksiyonunun data kısmını böyle yapabilirsin yolladığın sayfada kullanmak için ise

    echo $_POST['id'];

    kullanabilirsin. Kolay gelsin.

     

    Asi296 tarafından 20/Nis/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    mesela phpde dbislemleri diye bir classım var bunun için de kullanicigirisi diye bir fonksiyon tanımlasam 

    $.post('kullanicigirisi($kullaniciadi,$sifre); ?>',{name:name} function(data).........

     

     

    diye bir şey yapsam çalışır mı ?

     

    edit : Denedim. Yemedi.

    erc tarafından 20/Nis/13 18:17 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi296
    Asi296's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek
    erc bunu yazdı

    mesela phpde dbislemleri diye bir classım var bunun için de kullanicigirisi diye bir fonksiyon tanımlasam 

    $.post('kullanicigirisi($kullaniciadi,$sifre); ?>',{name:name} function(data).........

     

     

    diye bir şey yapsam çalışır mı ?

     

    edit : Denedim. Yemedi.

    Ne yapmak istediğini tam olarak yazarsan yardımcı olabilecek birileri çıkacaktır hocam ben tam anlamadım demek istediğini

    Edit: Eğer giriş yapıp yapmadığını kontrol ediyorsan geriye gönderileceği sayfayı döndürmen lazım bunu yaparsan çalışmaması için bir neden yok.

    Asi296 tarafından 20/Nis/13 19:55 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1338 Toplam Mesaj: 6