Jumper.Dns.Degistirici.V2.1
-
-
Hocam kullandınmı hızlımıdır?
-
çırık ne me lazım dursun köşede :)
-
Mesaj bırakayım da, uygun zamanda bakarım.
-
bende yasaklı sitelerin hepsini açtı
-
Çizik
-
"L" ler küçük olsa kullanırdım :|
-
Hızı nasıl onun hakkında bilgi varmı,
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
"L" ler küçük olsa kullanırdım :|
-----------------------------adam deejayy :D
ekleme : autoIt kullanan herkes l harfini büyük yapıyo L :D
Toplam Hit: 2038 Toplam Mesaj: 9

