folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Just Cause 2'Ye Multiplayer!



Just Cause 2'Ye Multiplayer!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fikrettin
    fikrettin's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Evvet beyler, 12 saat sonra Just Cause 2 isimli TPS aksiyon oyununun çoklu oyuncu betası başlıyor. Oynayabilmek için orijinal bir Just Cause 2'ye sahip olmanız gerekiyor. (Steam'dan kredi kartı ile satın alabilirsiniz. 20 dolar, yani Türk Lirası ile 35 liraya denk geliyor.)

    Muhtemelen GTA San Andreas'a yapılan multiplayerlar gibi olacak. MTA ve SA-MP gibi yani. Oyunun Single Player modu gayet zevkliydi, kimbilir Multiplayer ne kadar zevkli olur... Oynanıştan bir kare aşağıda mevcut.

    Resmi site: http://www.jc-mp.com/


    Peki, Zeki Müren'de bizi görecek mi?
Toplam Hit: 633 Toplam Mesaj: 1