folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Juventus Küme Düşürüldü...



Juventus Küme Düşürüldü...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    İtalya'da yaşanan futbol skandalına adı karışan kulüplerden FC Juventus, SS Lazio ve AFC Fiorentina, 2. Lig'e düşürüldü, AC Milan ise, Birinci Lig'de kalırken, Avrupa Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan men edildi.

    Roma'daki Dei Principi Otel'de düzenlenen basın toplantısıyla açıklanan kararlar doğrultusunda FC Juventus, ACF Fiorentina ve SS Lazio, 2. Lig'e düşürüldü. Ayrıca FC Juventus'un, son iki sezonda elde ettiği şampiyonluk unvanları geri alınırken, söz konusu 3 kulüpten FC Juventus'un 30, ACF Fiorentina'nın 12, SS Lazio'nun ise 7 puanı silindi. Skandala adı karışan kulüplerden AC Milan ise, Birinci Lig'de kalırken, Kırmızı-siyahlılar, yeni sezona 15 ceza puanı ile başlayacak. AC Milan ayrıca, bu yıl Avrupa Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan da men edildi. Bu arada, basın toplantısının düzenlendiği otel etrafında toplanan SS Laziolu taraftarlar ile güvenlik güçleri arasında zaman zaman gergin anlar yaşandı.

    Öte yandan, karar sonucunda suçlu bulunan kulüpler ve kişilerin, 5 gün içinde karara itiraz ederek temyiz başvurusunda bulunabilecekleri öğrenildi.


    Tarih: 15.07.2006

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    adalet budur abi.sadece lazio ile fiorentinayıda küme düşürdüler.milan son anda yırttı.
    helal olsun bize örnek olur inşallah

    ... sorcerer & musket ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    vay be cezaya bak..türkiye de olsa ne olurdu acaba :S

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    iyi olmuş bence milanda düşürülmeliydi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByLoading
    ByLoading's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2006
    Erkek
    türkiyede nereye yapiyolar turkiyede adeleti para ve guc belirliyo bizim ligimizde zaten şike hersey var küme düsürmeyi hangi adalet görevlisinin götü yer..

    a.q adami aninda tehdit edilir hic bise olmasa fanatigin biri cikar döverler:D turkiyede bu adalet asla olamaz klupler zaten istediklerni yapiyor..

    Bilişim Uzmanı Programmer & WebDesigner
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    zuhaha iyi olmuş

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Hakkında var adilerin yüzünden artık futboldan zevk alamıyorduk yahu. Hep bahis hep bahis... Beter olsun :b

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
Toplam Hit: 1407 Toplam Mesaj: 7