K750i Format-Program Enteresan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar bugün sim kartını deiştiriyordum simi deiştirdim baktım telefon açılmadı sadece başlangıçta beyaz bi ışık yanıp sönüyo...
    nese işte pasaja gittim adamlar dediki bunun sistemi çökmüş buna en baştan program yüklemeliyiz tamam dedim adamlar fiyatı söyledi 40 milyon....
    şimdi size soruyorum ben bunu elimle yapamam mı? yani bilgisayar yardımıyla önce bi format çeksem sonra program yüklesem die düşünüyorum ama yapabilirmiyim acaba bana yardımcı olursanız sevinirim....

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    adamlar flash atacaklar telefonuna 40 tl fazla değil ama 20-30 yapanda war


    adamların flash atmak için kullandıkları cihaz 1000$ civarında bence wer 40 tl kurtul senin yiyeceğin bi boq diil:D


    akşama irc de olurum gelirsen konuşuruz:D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:



    adamlar flash atacaklar telefonuna 40 tl fazla değil ama 20-30 yapanda war


    adamların flash atmak için kullandıkları cihaz 1000$ civarında bence wer 40 tl kurtul senin yiyeceğin bi boq diil:D


    akşama irc de olurum gelirsen konuşuruz:D




    ben irc'e giremiom istersen ya özelden veyahut istersen msn'den konuşabiliriz!

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 2753 Toplam Mesaj: 3