

Kablo Tv Üzerinden Bağlantı...
-
yaa beyler bu kablo tv üzerinde bağlantı yapan arkadaşlar var mı nasıl eyimi? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirmi... diğerleri ile arasında ne fark var
-
Öncelikle her digital kart desteklemez bu olayı programla alakası var bu olayın . iyi bi tane almalısın
ben sky star kullanmıstım (tavsiye ederim) bir ara ama net bağlantısı yapmadım. ama pahalı br iş diye biliyorum..
şuraya bak belki işe yarar..
http://www.turkeyforum.com/satforum/forumdisplay.php?s=287f5ad982ac8e7e946909b74c4f1f57&f=258
-
hojam kablo tv demmiş dvb kartı dememiş yada uydu yayını dememiş
-
he yaw dogru sigarayı asaltmam gerekecek herhalde....
bu gidişle öyle olacak kısa zamanda....bekliyorum -
geber a.q
hoja kablo tv den yavaş diye bilyorum yada kalkmış olması lazım şahsen ben artık kablo felan duymuyorum neyse bilen varsa cıkar -
yok daha var kardeş hatta 30000 kullanıcısı var die duydum. başka bilgisi olan arkadaşlar var mı acaba??
-
Geçen bir broşür geçmişti elime onu inceledim.Tam fiyatlarını hatırlamıyorum ama gerçekten pahalıydı.Ayrıca hız olarak yavaşda. Sanırım 128 kbps bağlantı 30 ytl idi. Gel de ölç şimdi adsl ile :)
-
yani hhic ugrasmayayim olemii en iyisi adsl
-
başka sistemlerde var ama bütçene en uygun adsl olur.Genelde kurumlar farklı sistemler kullanır.Eee o kadar maliyeti onlar karşılayabilir ancak
Toplam Hit: 2171 Toplam Mesaj: 9