Kablonet Hakkında. (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    beyler (mersindeyim yani burda kablonet var) 1024 sınırsız kablonet baglatmayı düşünüyorum.fıyatlarına felan baktım siteden.sitede herşey guzel hoş ama kablonet kullanan kişilerin yorumları lazım.
    ınternet hızında ara sıra yavaslamalar netten kopmalar felan oluyormu?
    menmunmusunuz sorun varmı varsa neler?
    ya işte ıyı kotu goruslerınızı yazın kablonet kullananlar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    bu arada konuyu yanlış yere yazmısım pardon.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    aynı yorumlar bana da lazım :|

    gecmeyi düşündüğüm tek sağlayıcı bi problemi felan var mı duruma göre gecicem :S


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaBLo_eSCoBaR
    PaBLo_eSCoBaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2004
    Erkek

    ADSL çıkmadan önce 4-5 ay kadar kullanmıştım, hız ve kopma konusunda herhangibir sorun yaşamadım hatta adsl den daha iyi olduğunu söyleyebilirim ancak belirttikleri fiyat dışında faturaya vergi ve telekom ücreti gibisinden extra şeyler eklemişler di ve bunlar sözleşmede microskopla bakınca okunabilecek kadar küçüktü bayağı bi tartışıp ödememiştim sonrada kapattırdım her ay alakasız faturalar geliyodu.Bağlatcaksanız sözleşme ve size verdikleri herşeyi okuyun derim.

    Bide boşta kablo modemim var uygun fiyata satabilirim istiyen olursa.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    izmirde 6 ay kadar kullandım Tek sorunu Yagmurlu havalarda baglantı cok düsüyordu yada tamamen  kesiliyodu bu olay 2006 daydu simdiki durumunu bilemem..

    www.tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    son derece memnunum

    hiç kopma yaşamadım.

    tek problemim faturalarım 4 aydır gelmemesi. o da ptt nin ipneliği


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    peki hoca sende kopma oluyormu yada ne bilim aynı adsl gibimi ben geçmek istiyorum ama geçemicem :( sözleşmem var smile adsl ile 2 yıllık


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam bende gecmeyı dusunuyorum ama. .. biraz daha beklemyı tercih edelin.. yaygınlaşsın.. azıcık fıyatlar ttnete gore guzel .. ama.. bıraz beklemkte fayda var dıye dsunuyorum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek

    2003 senesinden beri kullanıyorum sürekli multiplayer oyun oynayan biri olarak oldukça iyi olduğunu söyleye bilirim..

    bağlantı kopma olayları oldu o da kablonetin türksata geçişinden dolayı bazı sabote olaylar olmuş o zamanda ondan dolayı

    öyleyimiş.. ama kesinlikle kopma problemi yok..

     extra ücret olarak aldıkları bi para yok.. sadece kablotv parası veriyoruz +6 ytl olarak.

    zaten şuan bir kampanya başlattılar eğer kablotv üyeliğini 2 seneliğine taahhüt edersen kablotv 1 ytl ye gelio aylık.

     yani 2 senelik aboneliği kabul edersen... sınırsız.

    512/128 20 ytl

    1024/256 40 ytl

    http://www.turksatkablo.com/kampanyalar.html

     


    Yakarız Bu Gezegeni...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    ben  1024 sınırsız kullanıyorum 49 tl ydi sanırım gayet iyi kopma flan olmuyo işte vhirles modemi ne 120 tl verdik güzel bi sorun yok ayruca kablo net alınca

    kablolu tv 1 tl memnunum tavsiye ederim


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 10