Kablonet Hakkında. (Yardım)
-
beyler (mersindeyim yani burda kablonet var) 1024 sınırsız kablonet baglatmayı düşünüyorum.fıyatlarına felan baktım siteden.sitede herşey guzel hoş ama kablonet kullanan kişilerin yorumları lazım.
ınternet hızında ara sıra yavaslamalar netten kopmalar felan oluyormu?
menmunmusunuz sorun varmı varsa neler?
ya işte ıyı kotu goruslerınızı yazın kablonet kullananlar. -
bu arada konuyu yanlış yere yazmısım pardon.
-
aynı yorumlar bana da lazım :|
gecmeyi düşündüğüm tek sağlayıcı bi problemi felan var mı duruma göre gecicem :S
-
ADSL çıkmadan önce 4-5 ay kadar kullanmıştım, hız ve kopma konusunda herhangibir sorun yaşamadım hatta adsl den daha iyi olduğunu söyleyebilirim ancak belirttikleri fiyat dışında faturaya vergi ve telekom ücreti gibisinden extra şeyler eklemişler di ve bunlar sözleşmede microskopla bakınca okunabilecek kadar küçüktü bayağı bi tartışıp ödememiştim sonrada kapattırdım her ay alakasız faturalar geliyodu.Bağlatcaksanız sözleşme ve size verdikleri herşeyi okuyun derim.
Bide boşta kablo modemim var uygun fiyata satabilirim istiyen olursa.
-
izmirde 6 ay kadar kullandım Tek sorunu Yagmurlu havalarda baglantı cok düsüyordu yada tamamen kesiliyodu bu olay 2006 daydu simdiki durumunu bilemem..
-
son derece memnunum
hiç kopma yaşamadım.
tek problemim faturalarım 4 aydır gelmemesi. o da ptt nin ipneliği
-
peki hoca sende kopma oluyormu yada ne bilim aynı adsl gibimi ben geçmek istiyorum ama geçemicem :( sözleşmem var smile adsl ile 2 yıllık
-
hocam bende gecmeyı dusunuyorum ama. .. biraz daha beklemyı tercih edelin.. yaygınlaşsın.. azıcık fıyatlar ttnete gore guzel .. ama.. bıraz beklemkte fayda var dıye dsunuyorum
-
2003 senesinden beri kullanıyorum sürekli multiplayer oyun oynayan biri olarak oldukça iyi olduğunu söyleye bilirim..
bağlantı kopma olayları oldu o da kablonetin türksata geçişinden dolayı bazı sabote olaylar olmuş o zamanda ondan dolayı
öyleyimiş.. ama kesinlikle kopma problemi yok..
extra ücret olarak aldıkları bi para yok.. sadece kablotv parası veriyoruz +6 ytl olarak.
zaten şuan bir kampanya başlattılar eğer kablotv üyeliğini 2 seneliğine taahhüt edersen kablotv 1 ytl ye gelio aylık.
yani 2 senelik aboneliği kabul edersen... sınırsız.
512/128 20 ytl
1024/256 40 ytl
http://www.turksatkablo.com/kampanyalar.html
-
ben 1024 sınırsız kullanıyorum 49 tl ydi sanırım gayet iyi kopma flan olmuyo işte vhirles modemi ne 120 tl verdik güzel bi sorun yok ayruca kablo net alınca
kablolu tv 1 tl memnunum tavsiye ederim
