folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kablonet Modem Tavsiyesi



Kablonet Modem Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    kablonet bağlatacağım evime. fiyatları sonderece uygun.

    ancak modem konusunda hiç bi bilgim, fikrim yok.

    motorola' nın modemlerini kullanan varmıdır aranızda yahut farklı bir markada modem tavsiye edecek?

    bu böyledir, bu ucuzdur, bu dandiktir diyebilecek?

    + modemi türksat satıyor mu? websitelerinde böyle bir ibareyle karşılaşmadım.yani kuruluma gelen adamlara al modemi kur parasını vereyim tarzı bir yaklaşımda bulunmam mümkün mü?


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    modeme gerek varmıki :S

     

    dijital kart yeterli diye biliyorum ama kesin yanlış biliyorumdur:S

     

    bu arada hoca temmuzda 32 mbps geliyo nabacan kabloyu ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    para mı yeter ona bea :D

    askere gitcem 5 ay sonra en ucuzu en iyisidir :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    doğru diyon be hoca :S
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    evvel zaman icinde netsys modem gecti elimden , fiyatina gore performansi cok gecerliydi bulabilirsen ucuz yollu yine bu isini gorecektir, zaten pek secenek yok kablonet modemi konusunda,

    router ozelligi aramiyorsan ben sana netmaster onereyim , bahsettigin motorola modem yaygin fakat fiyati netmasterdan daha ucuz.

    evet turksat modem satar sana fakat kullandiklari urunleri bilmiyorum


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WilliamWallace
    WilliamWallace's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek
    Kablo modemde ADSL'deki gibi bir fiyat/performans dağılımı tecrübe etmedim.Motorola kullanıyordum eskiden ve hiçbir sorunu yoktu.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    önerileriniz için teşekkür ederim.

    internetten sözleşme yaptım ve birazdan da abone merkezlerinden birine uğrayıp modem gibi konuları görüşeceğim.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 1948 Toplam Mesaj: 7