Kablosuz Ağ Bulmuyor
-
Windows xp yüklü laptopum var. kablosuz ağ bağlanamıyorum. Simgeye tıkladığımda "kapsam içerisinde hiçbir kablosuz ağ bulunmadı."
çıkıyor. Ne yapmam lazım. İşyerindeki internete wifi üzerinden bağlanamıyorum evdede bağlanamıyorum bu yüzden. Kablosuz ağları bulmuyor.
-
Hoca wireless driverının en güncel sürümünü kurmayı denesene bi.
-
Denedim olmadı.
-
bu durum benim de başıma gelmişti zamanında.
nası çözdüm hatırlamıyorum ama wifinin markası neyse, onun programını kurmaya çalış.
örneğin wifi tplink, tplinkin sitesine gir kendi programı var mı gir bak onu indir.
sadece driver kurma yani.
-
ağ bağlantılarımdan yeni ağ bağlantısı kablosuz seç.
cihazı tekrar tak dene.
-
özelliklerden ağı kaldır müdür.

sonra tekrar dene
-
dediklerinizi yaptım yinede olmadı. :(
-
Modem arayuzune gir bi bilgisayardan kablosuz ayarlarindan wireless kanalini 11 yap
-
bazen sonradan yüklediğin driver ve yazılım ile windowsun önceden otomatik olarak yüklediği driver'ı çakışınca xpde böyle saçmalamalar olabiliyor.
caagroup tarafından 25/Mar/14 19:42 tarihinde düzenlenmiştir
