Kablosuz Ağ Bulmuyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bygeneral
    bygeneral's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    Windows xp yüklü laptopum var. kablosuz ağ bağlanamıyorum. Simgeye tıkladığımda "kapsam içerisinde hiçbir kablosuz ağ bulunmadı." 

    çıkıyor. Ne yapmam lazım. İşyerindeki internete wifi üzerinden bağlanamıyorum evdede bağlanamıyorum bu yüzden. Kablosuz ağları bulmuyor.


    Kimsenin kaprisini çekemem, donu falan gözükür.. :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hoca wireless driverının en güncel sürümünü kurmayı denesene bi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bygeneral
    bygeneral's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    Denedim olmadı.


    Kimsenin kaprisini çekemem, donu falan gözükür.. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bu durum benim de başıma gelmişti zamanında.

    nası çözdüm hatırlamıyorum ama wifinin markası neyse, onun programını kurmaya çalış.

    örneğin wifi tplink, tplinkin sitesine gir kendi programı var mı gir bak onu indir.

    sadece driver kurma yani.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    ağ bağlantılarımdan yeni ağ bağlantısı kablosuz seç.

    cihazı tekrar tak dene.


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    özelliklerden ağı kaldır müdür.

    http://eduroam.comu.edu.tr/images/xp/6.jpg

    sonra tekrar dene


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bygeneral
    bygeneral's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    dediklerinizi yaptım yinede olmadı. :(


    Kimsenin kaprisini çekemem, donu falan gözükür.. :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Modem arayuzune gir bi bilgisayardan kablosuz ayarlarindan wireless kanalini 11 yap


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caagroup
    caagroup's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    bazen sonradan yüklediğin driver ve yazılım ile windowsun önceden otomatik olarak yüklediği driver'ı çakışınca xpde böyle saçmalamalar olabiliyor.

    caagroup tarafından 25/Mar/14 19:42 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1099 Toplam Mesaj: 9