folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kablosuz Ağ Oluşturma! -Bi Bakın



Kablosuz Ağ Oluşturma! -Bi Bakın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    ya yurtta switch olmadığından odada bn laptopa ağ kablosuyla interneti bağlıyorum.bu kablolu neti kablosuz olarak yaymak istiyorum şifreli olarak. ama wireless ağ oluşturamıom. görmüo arkadaşımın laptop.bnde tercih edilen ağlar kısmında çıkıo ama aslında oluşturmamış :S biri yardım etsinde kurtulalım şu dertten müridler :))

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sorpix
    Sorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    hoja arkadasının laptop gormuyo derken wireless acıkmı ? bazılarında fonksiyon tusuyla kapatılıyo. yine bios danda kapatılabiliyo. bi ona bak istersen. ayrıca sen switch den gelen internetimi yayıcaksın...Ag tercihlerinde diger bilgisayarlar bu makineden internete baglansın diye bi secenek var ama ben hiç kullanmadım..

    gormuyo derken biraz ac istersen yani agı goruyoda internetemi baglanmıyo yoksa hicmi gormuyo

    eger hic gormuyosa dedigim gibi fonksiyondan yada biostan kapalıdır...

    laptoplarda genelde fn + f1 tusudur acma tusu

    umarım yardımcı olmusumdur :)


    Falan Filan...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    Her iki aletde ayni kanaldanmi yayin yapiyor?

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    şimdi sorun şu:

    odada yurttan gelen bi kablşo war. bu kablodan bizde switch olmadığundan aynı anda faydalanıoz. onun için bn kabloyu bnim laptopa takıom. wireless kuruom. oda ona girio.

     ama  kablosuz ağ oluşturamıom. ethernetten gelen interneti paylaşıma weriom. ama kablosuz ağ oluşuturamıom. o dediğiniz wireless düğmeside açık.  hadi wireless oluşturdum diyelim laptoptan.wireless ile etherneti köprülememiz lazim mi?


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Ağ için çalışma gruplarınızın aynı olması gerekir , bide dikkat etmen gereken paylaşacağın dosyayı paylaşıma açıp , şifreli paylaşımı ve güvenlik duvarının kapalı olmasına bak
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    soruyu iyice ac istersen

    cat-5 kablo var odanizda

    yurdun herhangi bi yerinden gelen swichten

    sen onu wireless olarak yaymak mi istiyorsun soru bumu

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
Toplam Hit: 1957 Toplam Mesaj: 6