Kablosuz Ağ Prolemi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Kablosuz ağım var. Bağlanıyorum 10 dk takıldıktan sonra bağlatım gidiyor internet erişimi yok diyor. Biraz bakındım sanırım sorun Intel My WiFi Teknolojisi ile alakalı böyle bir sorun yaşayanınız var mı daha önce ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    hocam modem ne kullanıyon?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    netmaster ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    ben yaşadım ttneti kapattırdım superonline in modeminde sorun çözüldü. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Büyük ihtimalle modemde bi problem wardır arıza kaydı bırak bi gelip baksınlar hocam , sorun modemdense yeni modem alırsın problem kalmaz :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Headhunterz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben yaşadım ttneti kapattırdım superonline in modeminde sorun çözüldü. 


    -----------------------------

    hocam arkadaşın notebook'undan sorunsuz bağlanıyorum,telefonlada sorunsuz kullanıyorum sadece dell notebook'umda bir problem var o da sanırım "intel(R) Centrino(R) wireless-N 1030 "dan kaynaklanıyor...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek
    hallettim arkadaşlar modem ayarlarına girip "ip floot"özelliklerini disable ettim.
Toplam Hit: 977 Toplam Mesaj: 7