Kablosuz Ağ Prolemi ?
-
Kablosuz ağım var. Bağlanıyorum 10 dk takıldıktan sonra bağlatım gidiyor internet erişimi yok diyor. Biraz bakındım sanırım sorun Intel My WiFi Teknolojisi ile alakalı böyle bir sorun yaşayanınız var mı daha önce ?
-
hocam modem ne kullanıyon?
-
netmaster ?
-
ben yaşadım ttneti kapattırdım superonline in modeminde sorun çözüldü.
-
Büyük ihtimalle modemde bi problem wardır arıza kaydı bırak bi gelip baksınlar hocam , sorun modemdense yeni modem alırsın problem kalmaz :)
-
Headhunterz bunu yazdı:
-----------------------------ben yaşadım ttneti kapattırdım superonline in modeminde sorun çözüldü.
-----------------------------hocam arkadaşın notebook'undan sorunsuz bağlanıyorum,telefonlada sorunsuz kullanıyorum sadece dell notebook'umda bir problem var o da sanırım "intel(R) Centrino(R) wireless-N 1030 "dan kaynaklanıyor...
-
hallettim arkadaşlar modem ayarlarına girip "ip floot"özelliklerini disable ettim.
