Kablosuz Ağ Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar evdeki laptop  ve masaüstü bilgisayara kablolardan sıkılmam nedeniyle wireless ağ kurmak için airties ap  301 access point ve masaüstü pc için Wus 300 wireless adaptör aldım.Access point i modeme bağladım kitapçığında anlattığı gibi ,laptop hemen gördü bağlandım ancak ağa şifre  koyduğumda laptopu hiçbişekilde bağlayamadım.acer enet manager dan connect diyorum ne şifre soruyo ne bişey direk bağlanamadı hatası veriyo başka bulduğu kablosuz ağlara tıkladığımda şifre soruyo ama bnmkinde böyle bişey yok.Laptopta Vista var

    Masaüstü pc yede adaptörün kurulumunu yaptım.Çalışıyo bnm ağı buluyo bağlan dediğimde direk olarak hata veriyo(kapsama alanı dışında vs vs ancak %100 kalite var    ve aralarında 2 metre mesafe yok)

    nettende baya araştırdım ama bitürlü yapamadım.Bu konuda bi bilgisi olan yarımcı olabilirmi?


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    ağda kendin atadığın tüm şifreleri devre dışı bırak o yüzden hata verebilir ağ ayarlarını da kolay erişilebilir olacak şekilde ayarla ağ güvenlik ayarların en yüksekteyse biraz düşür aklıma gelen bunlar IP çakışması da yapıyor olabilir IP de almıyor olabilir modemin IP sini alt ağ maskesini ve kullanım klavuzunda yazan değerleri elle girmeyi dene IP almaya zorla filan uğraş yani :D

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    1. Airtiesın şifrelemesinde her zaman için problem cıkıyor...

    2. Access Point modunda calıştığında, Wpa şifrelemesini desteklemeyip sadece wep şifrelemesini destekliyor olabilir...

    Bi onu dene... Olmadı en kötü ihtimal ssid shareingi disable edip, Mac adres filtrelemesini enable edersen gene aynı güvenliği yakalayabilrsin...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Rene ssid shareingi nerden disable edicem pc denmi modemin içindenmi?bide masaüstü şifresiz yaptığım zaman bile girmiyor ağın  kalitesini %100 görüyo bağlan dediğimde hata veriyo.Masaüstünde Xp Var Bide access pointin kitaçığında yazan ip  ve alt maskesini masaüstüne girdiğimde ünlemli sınırlı bağlantı hatası oluyo..

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
Toplam Hit: 2275 Toplam Mesaj: 4