folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kablosuz Ağ Üzerinde Paylaşım Klasörü



Kablosuz Ağ Üzerinde Paylaşım Klasörü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GNDZYRYN
    GNDZYRYN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar wi-fi ile 4-5 bilgisayarı bağlayıp aralarında ortak paylaşım klasörü oluşturup dosya paylaşımı yapmam gerekiyor. Ama yapamadım bir türlü.

    Bilgisayarları ağa bağlıyorum oyun oynarken sorun yok ama ağda birbirlerini görmüyorlar. Gelişmiş paylaşım ayarlarında ağ bulma aç-kapat bölümü var orda ağ bulma kapalı açılmıyor. ağ bulma aç diyorum değişiklikleri kaydet diyorum sonra tekrar girdiğimde yine kapalı oluyor. Nasıl halledicem bir yardım edin acil lazım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    Dropbox kurun 


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    google drive da olur


    www.yesilgrow.com - Growshop
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GNDZYRYN
    GNDZYRYN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    internet bağlantımız yok ama bilgisayarlar arası wi-fi ağ kuruyoruz

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    klasörü paylaşıma açtıktan sonra açtıgın klasörün yetkilerinde "everyone" a full yetki ver. firewall varsa kapat veya izin ver. ağ ve paylaşım merkezinden ağ bulmayı ,görününürlügü vs. aktif hale getir. 

    ayrıca direk ağ da makineler gözükmeyebilir.  çalıştırdan  \\ip     şeklinde giriş yapmayı dene. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GNDZYRYN
    GNDZYRYN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    klasörü paylaşıma açtıktan sonra açtıgın klasörün yetkilerinde "everyone" a full yetki ver. firewall varsa kapat veya izin ver. ağ ve paylaşım merkezinden ağ bulmayı ,görününürlügü vs. aktif hale getir. 

    ayrıca direk ağ da makineler gözükmeyebilir.  çalıştırdan  \\ip     şeklinde giriş yapmayı dene. 


    -----------------------------

    işte sorun da bu ağ bulmayı aktifleştiremiyorum. tekrar kapanıyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    abi ip sabit yaparsın

    ana server belirle paylaım belgelerinede ordan ulasınlar

     

    Pc ip yazar bakar örnk \

    192.168.1.2 diyelim

    ağ paylasımı acık olan tüm klasorleri görür

    internet cafe systemi .)


    Memento Mori
Toplam Hit: 1119 Toplam Mesaj: 7