folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kablosuz Ağdan Cs Oynama (Yardım)



Kablosuz Ağdan Cs Oynama (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    ark. benim kablosuz ağdan internete giriyor. Birlikte cs 1.5 oynicaz fakat lan game den girince onun kurduğu bölümü göremiyorum yani bilgisayarını göremiyorum. Bu sebebten oynayamıyoruz  birlikte oynamanın bi yolu varmı? (hamachi önermeyin lütfen)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    ip ayarlarını yaptıysanız görmemesi için bir neden yok.ip ve dns otomatik verilmişse sorun çıkarıyor olabilir.ip lerde sorun yoksa işletim sistemi farkından bazen cs de görmüyor langame de.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    NiGhT_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ip ayarlarını yaptıysanız görmemesi için bir neden yok.ip ve dns otomatik verilmişse sorun çıkarıyor olabilir.ip lerde sorun yoksa işletim sistemi farkından bazen cs de görmüyor langame de.


    -----------------------------

    yani dns ayarlarını aynımı yapmamız gerkio ikimizinde işletim sistemi win7 ultimate

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    ip verin olmadı bide dns verirsiniz görmemesi imkansız.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Cs versiyonlarının aynı olduğuna emin misin?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    ark. benim kablosuz ağdan internete giriyor. Birlikte cs 1.5 oynicaz fakat lan game den girince onun kurduğu bölümü göremiyorum yani bilgisayarını göremiyorum. Bu sebebten oynayamıyoruz  birlikte oynamanın bi yolu varmı? (hamachi önermeyin lütfen)


    -----------------------------

    Antivirüsleri kapatıp deneyin. büyük ihtimalle o bloke ediyodur..

     


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    teşekkürler antivirüsü kapattım dns hallettim girdim artık görüyor fakat kurduktan hemen sonra görmüyor bayabi beklemek zorunda kalıyoruz bunun bi çözümü varmıdır?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    yeni konu açmadan hortlatayım

    ev arkadaşımda win8 yüklü laptop bende de win7 yüklü laptop var.

    biz wireless üzerinden oynayabilir miyiz counterı 

    ikimizde de şu konudaki counter yüklü http://www.tahribat.com/Forum-Counter-Strike-1-6-Sunucuma-Tum-Muritler-Davetlidir-166492/1/counter/

    biz bir türlü beceremedik 

    nasıl bağlanabiliriz?


    Ha Ha!
Toplam Hit: 3033 Toplam Mesaj: 8