Kablosuz Ağdan Cs Oynama (Yardım)
-
ark. benim kablosuz ağdan internete giriyor. Birlikte cs 1.5 oynicaz fakat lan game den girince onun kurduğu bölümü göremiyorum yani bilgisayarını göremiyorum. Bu sebebten oynayamıyoruz birlikte oynamanın bi yolu varmı? (hamachi önermeyin lütfen)
-
ip ayarlarını yaptıysanız görmemesi için bir neden yok.ip ve dns otomatik verilmişse sorun çıkarıyor olabilir.ip lerde sorun yoksa işletim sistemi farkından bazen cs de görmüyor langame de.
-
NiGhT_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
ip ayarlarını yaptıysanız görmemesi için bir neden yok.ip ve dns otomatik verilmişse sorun çıkarıyor olabilir.ip lerde sorun yoksa işletim sistemi farkından bazen cs de görmüyor langame de.
-----------------------------yani dns ayarlarını aynımı yapmamız gerkio ikimizinde işletim sistemi win7 ultimate
-
ip verin olmadı bide dns verirsiniz görmemesi imkansız.
-
Cs versiyonlarının aynı olduğuna emin misin?
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
ark. benim kablosuz ağdan internete giriyor. Birlikte cs 1.5 oynicaz fakat lan game den girince onun kurduğu bölümü göremiyorum yani bilgisayarını göremiyorum. Bu sebebten oynayamıyoruz birlikte oynamanın bi yolu varmı? (hamachi önermeyin lütfen)
-----------------------------Antivirüsleri kapatıp deneyin. büyük ihtimalle o bloke ediyodur..
-
teşekkürler antivirüsü kapattım dns hallettim girdim artık görüyor fakat kurduktan hemen sonra görmüyor bayabi beklemek zorunda kalıyoruz bunun bi çözümü varmıdır?
-
yeni konu açmadan hortlatayım
ev arkadaşımda win8 yüklü laptop bende de win7 yüklü laptop var.
biz wireless üzerinden oynayabilir miyiz counterı
ikimizde de şu konudaki counter yüklü http://www.tahribat.com/Forum-Counter-Strike-1-6-Sunucuma-Tum-Muritler-Davetlidir-166492/1/counter/
biz bir türlü beceremedik
nasıl bağlanabiliriz?
