Kablosuz Bağlantı İle Cs..
-
Şöyle bi problem var yardımcı olacak arkadaşlar varsa sevinirim..
Wireless bağlantısı kullanan bi cafede pcler nete bağlanabiliyor.. Birbirlerinide ağ üzerinden görebiliyorlar ama cs zero da oyun kurulduğunda
birbirlerini gömüyorlar..
-
net uzerınden kurun serwer acmayı bılıorsan kur oynayın :)
-
format at :D
Toplam Hit: 2455 Toplam Mesaj: 3
