folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kablosuz Bağlantı Problemim



Kablosuz Bağlantı Problemim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Kolay gelsin müritler.

    Elimde Pikatel Airmax-101 model modem bulunmakta. (5 yıl oldu kullanıyorum)

    Şimdi gelelim soruna. Bu modeme kablosuz olarak bağlanan bir laptop var. Laptop bağlanıyor bağlanmasına ama bazen (neye göre anlamadım) bağlantısı otomatik kesiliyor ve alttaki ağ simgesinin üzerinde ünlem işareti çıkıyor. Modeme reset attıktan sonra sorunsuz bir şekilde bağlanıyor.

    Arayüzümdeki kablosuz ayarlarım şöyle:

    Önceden laptop sorunsuz olarak bağlanırken bir zaman sonra kendi kendine yapmaya başladı.

    Çözümler için şimdiden teşekkürler.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Aynı sorun bende de oluşmaya başladı,internet bazen çok hızlı çalışırken bazen modem kafayı sıyırıyor ve kablosuz bağlantı simgesinin üzerinde ünlem işareti çıkıyor.Modem in tüm ışılları normal bir şekilde çalışıyor,bu sorun oluştuğunda modem arayüzüne bile bağlanamıyorum.Modemim Airties 206 v2


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    bu sorunu modem yazılımının bir alt yada bir üst sorunu yükleyerek çözmüştüm

    birkaçkez daha karşılaştığımda  wpa yerine başka şifreleme yöntemi dene örnek wep gibi

    ama genelde fazla uğraşma bence modemler belirli bir yaşa geldiğinde sinir bozucu birsürü sorun çıkartabiliyor


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    sabit ip ver pc ye

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    şu konuya yazmıştım aynı sıkıntı bende de var, 

    http://tahribat.com/Forum-Kablosuz-Modem-Sorunum-183242/1/

    tekrar yazayım

     

    evde iki laptop 1 telefon wireless'e bağlı,

    belirli saatlerde atıyorum gece 12. sabah 7 bi anda modemden kopuyoruz ve bağlanamıyoruz. modemı kapatıp açınca 1-2 dakika kırmızı yanıyo sonra devam.

    bazen sadece bi laptop kopuyo modemi kapat aç devam.

    yalnız cep telefonu 10 dakkada bir kopup yeniden bağlanıyor. belki bilgisayarlar da kopuyodur aynı şekilde ama farketmeden geri geliyodur bilemiyorum 

    neyse şuan bi laptopu kablolu kullanıyorum herhangı bı kopma sıkıntısı onda yok

    dıger aygıtlarda aynı problem devam edıyo. naptıysam cozemedım ben de

     

    eğer bir çözüm bulabilirsen bana da özel mesajla bildir lütfen.


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    aynı sorun bende de var konuya bi çizik atayım 


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bendede laptop bağlantısı kopup duruyor

    ben laptoğun pili bitik die böyle bişey yapıyor zannediyorum

    saati ve tarihide  unutuyor laptop


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rido59
    rido59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam o sorunu bende yaşadım genelde modemin kablosuz veri hızını değiştirdiğinde yapar yada kanal ayarını değiştirirsen sorunun çözülür diyebilirim. 2 sorunumuda bu yolla çözmüş bulunmaktayım.


    zzzzzz...
Toplam Hit: 969 Toplam Mesaj: 8