Kablosuz Modeme Girilmiş Olabilir Mi ?
-
Selam arkadaşlar,
Memlekette internetin tarifesini düşüttürüp şifre koyup üniversiteye gittim.
Evdekilerde skype filan konuşmak için.
Neyse eve bir fatura geldi 80 lira. Ben sandımki fatura kazığı. Baktım kota aşımı 50gb.
Evde tablet var. Pcden girilmedi. Yani desemki torenti açıp unutsam da devamlı bişey çekse değil.
Eve geldim pc şifre filan istemeden otomatik bağlandı.
Bu hek huk işlerinden anlamıyorumda şifre istememesi kıllandırdı. Deneyip gittiğime eminim. Yani modeme girip şifreyi iptal ettirme gibi bişey oluyor mu ?
Eğer bir iş varsa bağlanan ipleri görebilir miyim ?
-
Mac adresinden görebilirsin hocam.
-
Daha önce aynı cihazdan bağlandıysan şifre kayıtlıdır ağa ve otomatik bağlanmıştır normal
-
:) pc ye format atmıştım hocam çıkış ypp denedim şifre istemedi
-
tamamda sormana gerek yok.
modeme bak işfresi ne diye.
varmı yokmu daha önceki şifre duruyormu diye.
senin modem isminin yanında sarı ünlem işareti varmı güvenli olmayan ağ diye .?
-
Kur NetCut rahat et
