Kaçak Cebe Son!
-
Arkdaşlar bildiğiniz gibi kaçak cep telefonlarına yasak getirildi ve kaçak cep kullananların gazetede verilen web adresinden kayıt yaptırmaları istendi... ama ben ordaki adrese ulaşamıyorum ve kaçak cep kullanıyorum içinizde bu sorunu çözmüş olan varsa bi zahmet bi açıklama yapsın nasıl olacak bu iş... teşekkürler...
//tagext: oha be ak o buyuklukte bir resim konurmu ak ya. -
O Adresten kayıt yapılmıyor kardeş . O adres kayıtlı olup olmadığını öğrenmek için . İmei numaranı yazıyon oraya ara diyon kayıtlı yada kayıtsız olduğunu söyluyor. Eğer kayıtsız ise Şayet
Gidiyosun Telsim Avea Yada bi Turkcell Bayiine 5 milyonu veriyon cepten kayıt ettiriyon
-
Saol dostum benim telefonum kaçak gitti 5 ytl desene ama benim sorunum bu linkin çalışmaması telofonun kaçak olup olmadığını öğrenmek isteyen bazı müşterilerim varda bunun başka bir alternatifi yokmu? başka bir link yada sadece bende mi çalışmadı anlamadım!!!
-
peh 5 ytl gitti desene herneyse 8310'da olsa veririm kullanırım abi.. bu arada o linkin enteresan tarafı başına www getirmeden yazınca açılması..(ülker'in linkinde böyle bi sorun olmuyodu sadece su ekliyoduk..)
-
Ulan Linki yanniş vermiş gasete bahk hiç dikkat etmedim http://imei.tk.gov.tr/
-
Anaaa Resmi silmişler neyse.. Teşekkürler dostlar .... Bu gazetedeki linklere bi çare bulunmalı
-
Korkma 2 hafta içinde kaçak telefonlara mesaj yollanacak.
(Şu zamana kadar paranın nereye yatırılacağına karar veremediler 'hâlâ da belli değil'.)
Bi de nie bu kadar dert ediyosonus ki! imei numaraları kopyalanabilio... -
yurt dışından alınan teller nolcak beyler???
Toplam Hit: 1643 Toplam Mesaj: 8
