Kaçak Cebe Son!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Arkdaşlar bildiğiniz gibi kaçak cep telefonlarına yasak getirildi ve kaçak cep kullananların gazetede verilen web adresinden kayıt yaptırmaları istendi... ama ben ordaki adrese ulaşamıyorum ve kaçak cep kullanıyorum içinizde bu sorunu çözmüş olan varsa bi zahmet bi açıklama yapsın nasıl olacak bu iş... teşekkürler...

    //tagext: oha be ak o buyuklukte bir resim konurmu ak ya.

    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyRoN
    PyRoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Erkek
    O Adresten kayıt yapılmıyor kardeş . O adres kayıtlı olup olmadığını öğrenmek için . İmei numaranı yazıyon oraya ara diyon kayıtlı yada kayıtsız olduğunu söyluyor. Eğer kayıtsız ise Şayet  Gidiyosun Telsim Avea Yada bi Turkcell Bayiine 5 milyonu veriyon cepten kayıt ettiriyon

    Yürüüü Beaaa Ehli Deveee Endamını Göreyim,, Senle Geçen Günlerimin E*dadını S*keyim,, Mecnunmuyum Lan Bir a*m İçin Çöllere Düşeyim,, Senide Leylayida Mecnunuda S*keyim!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Saol dostum benim telefonum kaçak gitti 5 ytl desene ama benim sorunum bu linkin çalışmaması telofonun kaçak olup olmadığını öğrenmek isteyen bazı müşterilerim varda bunun başka bir alternatifi yokmu? başka bir link yada sadece bende mi çalışmadı anlamadım!!!


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bsw
    Bsw's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2003
    Erkek
    peh 5 ytl gitti desene herneyse 8310'da olsa veririm kullanırım abi.. bu arada o linkin enteresan tarafı başına www getirmeden yazınca açılması..(ülker'in linkinde böyle bi sorun olmuyodu sadece su ekliyoduk..)

    Keser döner sap döner dün yedim tavuk döner..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyRoN
    PyRoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Erkek

    Ulan Linki yanniş vermiş gasete bahk hiç dikkat etmedim http://imei.tk.gov.tr/ 


    Yürüüü Beaaa Ehli Deveee Endamını Göreyim,, Senle Geçen Günlerimin E*dadını S*keyim,, Mecnunmuyum Lan Bir a*m İçin Çöllere Düşeyim,, Senide Leylayida Mecnunuda S*keyim!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Anaaa Resmi silmişler neyse.. Teşekkürler dostlar .... Bu gazetedeki linklere bi çare bulunmalı

    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Korkma 2 hafta içinde kaçak telefonlara mesaj yollanacak.
    (Şu zamana kadar paranın nereye yatırılacağına karar veremediler 'hâlâ da belli değil'.)
    Bi de nie bu kadar dert ediyosonus ki! imei numaraları kopyalanabilio...

    vatandaşa kafam girsin!..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    yurt dışından alınan teller nolcak beyler???

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 1643 Toplam Mesaj: 8