Kaçak Telefon Hakkında?
-
arkadaşlar samsung s5233 mi ne star wifi li telefon var 330 liraya .
bu telefonun aynısının wifi si olmayanını kullandım çok memnundum şimdi wifilisini alıcam deiğim gibi piyasada 330 lira fakat kız arkdaşım vanda öğretmen.
diyorki burda kaçak telefonlar var ucuz oluyo alma ben yardım ederim sana diyor.
şimdi kaçak olunca fiyat farkı nedir riski nedir güven olayı filan ben genelde böle ürünleri gider teknosadan filan alırım.
birde telefonda kaçakçılığı önlemek için bir ton şey çıakardılar hala varmı kaçak???
benim kafa basmıyorda böyle şeylere?
-
Doğudaysa olay bi halt olmaz..
Devletin çivisi çıkmış.
-
kaçak telefonlarda imei sorunu yaşarsın internete girdiğin zaman telefondan gsm şirketi anlayıp kapatma sıkıntısı yaşarsın
her açtırmada sana 20 tl felan patlayabilir en iyisi orjinal alman
-
bende hatay da yaşıyorum burda da çok var kaçak telefon önemli olan kaçak olması değil çin malı olup olmaması kaçak diye çin malını kaktırıyorlar dikkat etsin kaçaklarda imei sorunu diyorlar ama çok nadir karşılaşılıyor eğer öyle bir sorun çıkarsada 10 tl verirsin çok iyi çakıyorlar yenisini bir daha sorun çıkmıyor ben ve benim arkadaşlar üni de nerdeyse herkes kaçak kullanıyor
-
Garantisi yoktur. Arıza durumunda teknik servise gönderirsen "bilinmedik bir alet" der. İmei konusu tam bir muamma. Kapandımı sıkıntı yaratır. En iyi orjinal al kahrını çekme..
-
samsungu hayvani bir biçimde kolpalıyorlar dikkat edin.
-
İmei kırılmıyor bile.
-
haci kacak alicagina paralel ihracat al. Ben alalimbakalim.com dan nokia e5 aldim. hepsiburada fiyati 750 iken 485 e aldim 2 yil da ithalatci firmadan garantisi var. Bence bosver kacak filan garantili mal al. Bende hicbir sorun yok hatta win 95 kurdum solitair oynuyorum :)
