Kafayı Yemek Üzereyim ?
-
hocalar şu olayı hala kafam almadı ve birde size sorayım dedim


sizce bu pc deki sorun ne olabilir
ben şu anda bu pc yi kullanıyorum fakat herhangi bir oyun açtığım zaman ekran kitleniyor ve bi süre sonra pc kapanıyo kendininden reset etıyo
powerin yetersiz oldunu düşündük gittim power aldım 400W ama sorun devam ediyo. acaba ekran kartını doğru yükleyemedimmi ? ayrıca ekran kartının win7 modeli yoktu cd sinde bende wista tabanlı yükledim pc de hiç bir sorun yok gibi duruyor ama hiç bir oyunuda oynuyamıyorum :( fakat oyun harici her şeyi yapabiliyorum ve pc 2 gündür kapanmadı ve hiç bir sorun yok ama oyun oynuyamuyom kafayı yemek üzereyim
sizde bi bakında benim göremediğim bi yer varsa söleyin help me please ....
-
Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D
-----------------------------fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak
yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye
sokuyolar :D
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D
-----------------------------fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak
yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye
sokuyolar :D
-----------------------------
soğutucuyla işlemci arasına sürülüyor Isı iletimini sağlyıor
edit: sorunun ondan olucağını sanmyıorum -
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D
-----------------------------fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak
yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye
sokuyolar :D
-----------------------------
Win 7 yi yükleyince kafayı bulmuş gibi yükledikten sonra mı oldu ne zaman oldu. -
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D
-----------------------------fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak
yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye
sokuyolar :D
-----------------------------
Win 7 yi yükleyince kafayı bulmuş gibi yükledikten sonra mı oldu ne zaman oldu.
-----------------------------xp varken pc 10 dk çalışmıyordu win 7 yaptım biraz düzeldi tek oyun sorunu çıktı onu kafam basmadı bir türlü ?
