folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kafayı Yemek Üzereyim ?



Kafayı Yemek Üzereyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    hocalar şu olayı hala kafam almadı ve birde size sorayım dedim

     

    sizce bu pc deki sorun ne olabilir

    ben şu anda bu pc yi kullanıyorum fakat herhangi bir oyun açtığım zaman ekran kitleniyor ve bi süre sonra pc kapanıyo kendininden reset etıyo

    powerin yetersiz oldunu düşündük gittim power aldım 400W ama sorun devam ediyo. acaba ekran kartını doğru yükleyemedimmi ? ayrıca ekran kartının win7 modeli yoktu cd sinde bende wista tabanlı yükledim pc de  hiç bir sorun yok gibi duruyor ama hiç bir oyunuda oynuyamıyorum :( fakat oyun harici her şeyi yapabiliyorum ve pc 2 gündür kapanmadı ve hiç bir sorun yok ama  oyun oynuyamuyom kafayı yemek üzereyim 

     

    sizde bi bakında benim göremediğim bi yer varsa söleyin help me please ....


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D


    -----------------------------

    fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak

    yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye

    sokuyolar :D

     


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D


    -----------------------------

     

    fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak

    yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye

    sokuyolar :D

     


    -----------------------------
    soğutucuyla işlemci arasına sürülüyor Isı iletimini sağlyıor 
    edit: sorunun ondan olucağını sanmyıorum 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D


    -----------------------------

    fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak

    yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye

    sokuyolar :D

     


    -----------------------------
    Win 7 yi yükleyince kafayı bulmuş gibi yükledikten sonra mı oldu ne zaman oldu.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    mqstar bunu yazdı:
    -----------------------------

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle işlemci fanını kontrol et rahat dönüyormu falan diye bide termal macunu işe yaramaz hale gelmiş olabilir.Ayrıca o bilgisayarla yeni oyunları oynamaya kalkma oynayamazsın.Belki yeni oyunları açmaya çalışıyorsundur bilgisayar kendinden geçiyordur :D


    -----------------------------

    fan tertemiz daha yeni temizledim işlemciyi sökmeye çalıştım sökemedim sinirlendim bıraktım kırarım die :D oyun konusuna gelecek olursak

    yeniyi bırak fifa07 bile oynuyamıyom :D bu macundan bahsediyosunuz işte onu hiç anlamadım neresinde bu macum ? zaten 3,5 cm işlemci macun nereye

    sokuyolar :D

     


    -----------------------------
    Win 7 yi yükleyince kafayı bulmuş gibi yükledikten sonra mı oldu ne zaman oldu.


    -----------------------------

    xp varken pc 10 dk çalışmıyordu win 7 yaptım biraz düzeldi tek oyun sorunu çıktı onu kafam basmadı bir türlü ?


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
Toplam Hit: 1212 Toplam Mesaj: 6