Kafe İçin Donanım Yardım !!
-
sa 15 makinelik bir kafe açmayı düşünüyoruz donanım konusunda kafamız çok karıştı.
3 yada 4 çekirdek amd yada intel sizin önerileriniz nelerdir. donanım konusunda tavsiyeleriniz bekliyorum...
-
ne 3 ü ne 4 ü hoca sen bu kadar çekirdekle cafe açarsan çok pahalıya patlar
-
Konu başlığını domaın olarak okudum gözler iyice bozuldu be :)
-
çekirdeğe gerek yok. kasan fanın ramın ekran kartın sağlam olsun. gerisi teferruattır. sunucuyuda hdd le döşe filmleri müzikleri oradan çek. naomi+deepfreeze çaktın mı tamamdır. anti filan uğraşma serverde olsun yeter.
-
AMD ATHLON AM3 X2 240 (2.8GHz) 2MB 938p işlemci
asus yada giggabyte anakart
4 gb ddr2 1066 ram
1 gb ekran kartı(paylaşımıs)
250 hdd
19" Samsung - Lg lcd
giggabyte 420 w kasa
a4 tech web cam
a4 tech klavye + mouse
kulaklıkmüridlerdenbir arkadaş bu sistemi önerdi
-
Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwidth'in anası ağlamasın.
-
mc_rapier bunu yazdı:
-----------------------------
Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwith'in anası ağlamasın.
-----------------------------para mı veriyon bwye hocam. Koy koy millet zaten cam için gidiyor cafeye fazla bişe değil zaten.
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------mc_rapier bunu yazdı:
-----------------------------
Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwith'in anası ağlamasın.
-----------------------------para mı veriyon bwye hocam. Koy koy millet zaten cam için gidiyor cafeye fazla bişe değil zaten.
-----------------------------
öyle deme. 2mb'de aç 5 cam.Bak bakam girebiliyor musun Tahribata :)
Gerçi şimdi 8 mb geldi ama :)
yine de iş değil :/ -
nikita bunu yazdı:
-----------------------------AMD ATHLON AM3 X2 240 (2.8GHz) 2MB 938p işlemci
asus yada giggabyte anakart
4 gb ddr2 1066 ram
1 gb ekran kartı(paylaşımıs)
250 hdd
19" Samsung - Lg lcd
giggabyte 420 w kasa
a4 tech web cam
a4 tech klavye + mouse
kulaklıkmüridlerdenbir arkadaş bu sistemi önerdi
-----------------------------
tamamdır hoca rami biraz düşürebilirsin istersen.
4*15*18= 1080 $
2*15*18= 540 $
hesap bu hocam. Ayrıca Amdnin bi üst 250 modelini al bence ramden tasarruf ettigini orada kullanırsın. Monitor iyi ama daha dandik markalara da gözat bence. Ekran kartını iyi sec en önemlisi. Onlardanda önemlisi Mekanı iyi tut. Gelen millet zaten ya KO oynar, ya Silkroad oynar, Ya CS oynar, En fazla Warcraft III veya World of Warcraft oynayan olur. Bu kadar harcama kasalara.
-
tamam hoca teşekkürler tavsiye için ayarı çekicem
-
hoccam sen internet cafe kuracaksan tabi amd alacaksın.
cünkü amd oyun icin ideal pc .amd görüntü kalitesi cok yüksek. ama insanlar marka diye intel alıyolar.:)
sen en iyisi git bir toplancıya amd pc al bence.
