folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kafe İçin Donanım Yardım !!



Kafe İçin Donanım Yardım !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    sa 15 makinelik bir kafe açmayı düşünüyoruz  donanım konusunda kafamız çok karıştı.

    3 yada 4 çekirdek amd yada intel sizin önerileriniz nelerdir. donanım konusunda tavsiyeleriniz bekliyorum...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
     ne 3 ü ne 4 ü hoca sen bu kadar çekirdekle cafe açarsan çok pahalıya patlar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    Konu  başlığını domaın olarak okudum  gözler iyice  bozuldu be :)

    Yakında Güncelenecektır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    çekirdeğe gerek yok. kasan fanın ramın ekran kartın sağlam olsun. gerisi teferruattır. sunucuyuda hdd le döşe filmleri müzikleri oradan çek. naomi+deepfreeze çaktın mı tamamdır. anti filan uğraşma serverde olsun yeter.

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    AMD ATHLON AM3 X2 240 (2.8GHz) 2MB 938p işlemci
    asus yada giggabyte anakart
    4 gb ddr2 1066 ram
    1 gb ekran kartı(paylaşımıs)
    250 hdd
    19" Samsung - Lg   lcd
    giggabyte 420 w kasa
    a4 tech web cam
    a4 tech klavye + mouse
    kulaklık

    müridlerdenbir arkadaş bu sistemi önerdi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwidth'in anası ağlamasın.

    ID no su 19140 olan mürid
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    mc_rapier bunu yazdı:
    -----------------------------
    Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwith'in anası ağlamasın.
    -----------------------------

    para mı veriyon bwye hocam. Koy koy millet zaten cam için gidiyor cafeye fazla bişe değil zaten. 


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    mc_rapier bunu yazdı:
    -----------------------------
    Not: Her makineye WebCam koyma ki Bandwith'in anası ağlamasın.
    -----------------------------

    para mı veriyon bwye hocam. Koy koy millet zaten cam için gidiyor cafeye fazla bişe değil zaten. 


    -----------------------------
    öyle deme. 2mb'de aç 5 cam.Bak bakam girebiliyor musun Tahribata :)
    Gerçi şimdi 8 mb geldi ama :)
    yine de iş değil :/

    ID no su 19140 olan mürid
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    nikita bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMD ATHLON AM3 X2 240 (2.8GHz) 2MB 938p işlemci
    asus yada giggabyte anakart
    4 gb ddr2 1066 ram
    1 gb ekran kartı(paylaşımıs)
    250 hdd
    19" Samsung - Lg   lcd
    giggabyte 420 w kasa
    a4 tech web cam
    a4 tech klavye + mouse
    kulaklık

    müridlerdenbir arkadaş bu sistemi önerdi


    -----------------------------

    tamamdır hoca rami biraz düşürebilirsin istersen.

    4*15*18= 1080 $
    2*15*18= 540 $

    hesap bu hocam. Ayrıca Amdnin bi üst 250 modelini al bence ramden tasarruf ettigini orada kullanırsın. Monitor iyi ama daha dandik markalara da gözat bence. Ekran kartını iyi sec en önemlisi. Onlardanda önemlisi Mekanı iyi tut. Gelen millet zaten ya KO oynar, ya Silkroad oynar, Ya CS oynar, En fazla Warcraft III veya World of Warcraft oynayan olur. Bu kadar harcama kasalara.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    tamam hoca teşekkürler tavsiye için ayarı çekicem
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    hoccam sen internet cafe kuracaksan tabi amd alacaksın.

    cünkü amd oyun icin ideal pc .amd görüntü kalitesi cok yüksek. ama insanlar marka diye intel alıyolar.:)

    sen en iyisi git bir toplancıya amd pc al bence.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
Toplam Hit: 1388 Toplam Mesaj: 11