Kaliteli Bir Ses Kayıt Pogramı Lazım
-
S.a Müridler..
Öncelikle Bayramınız kutlu olsn..
Bana acilen ses kayıt programı lazım..aradıgım özellikler
+ ses kayıttan sonra ses üzerinde deişiklikler yapması
bunun gibi bi pro lazım..
Bekliyorum..
-
Adobe - audition 3
daha basit bişi istiyorsan kayıtı AudaCity 1.3 Beta(turkce)
kayıtı AudaCity de aldıktan sonra degisiklikleri Cool Edit Pro yeni adıyla Adobe - audition la yapabilirsin (mix,mastering,zart zürt) -
sagol hacım
-
http://necroshine.tk/files.php?cat=7
burda çok program varda.
ben şiddetle cubase öneririm ahanda linki
http://necroshine.tk/details.php?file=42
Biz tüm kayıtlarımızı bu programla yaptık
istediğin efekti uygular istediğin kadar kanal açar
ses kayıtlarını şebeleğe çevirebilirsin :)
al tüm şarkılarımız burda var
http://www.necroshine.com/
-
goldwave gayet başarılı bi produr.
Toplam Hit: 801 Toplam Mesaj: 5
