Kaliteli Ve Ucuz RE-SELLER ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    Bu aralar Windows bayi paketi almayı düşünüyorum..

    Markum, Natro ve İsimtescil arasında kaldım..

    Kaliteli bir Bayi paketinin yıllık maliyetleri 350-400 lirayı buluyor..

     

    Sizin tavsiye edebileceğiniz, kalitede sorun yaşamayacağım, aradığım zaman destek alabileceğim,

    fiyatı uygun olan bir Hosting firması varsa yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar...


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    holyzone rulez... ona pm at
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek
    windowslar çok pahalı php düşünürsen yardımcı olabilirim

    Naber lan filozoflar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek
    Windows lazım mutlaka.

    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
Toplam Hit: 1807 Toplam Mesaj: 4