Kalorifer Tesisatı
-
merhaba arkadaş,
bitirme ödevim için kalorifer tesisatı lazım.
öyle binanın çok katlı olmasını istemiyorum çünkü kontolü için baya bir hesaplama yapmam gerekiyor.
4-5 katlı 10 daireli bir bina bulabilirsem çok iyi olur.
kolon tesisatı ve ısı kaybı hesaplarıda olursa tadından yenmez:)
teşekkürler şimdiden...
-
Rene sertifikali kalorifer atescisiydi bi ona sor :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Rene sertifikali kalorifer atescisiydi bi ona sor :D
tam o aklıma geldi :D
-
dogalgazprojesi.com a bak
-
kalorifer ateşçiligi ile proje ve hesabın ne alakası var arkadaşlar bende kalorifer ateşçisiyim ama ısınma hesabından yada kalorifer projesi çizip ısı kaybı hesabı yapamam bunu makina mühendislerine sormak lazım nette ara m.m.o ya bak bence.
-
zaten makine muhendıslıgı 4. sınıfım bitirme odevım zaten bu konu ben bı kaç tane buldum ama cok katlı bınalar var elımde bıraz sıkıntılı olur hesap yapmak zor degıl ama oda sayısı cok olmasın derdımız o :D
