Kamera Driverini Bozdum - İmdat
-
Merhaba , bi arka cam açıcaktım msnde , msni kapatıp açmam gerekti
açıldığında daha msnde bugün falan gelmeden listeden arkadaşı seçip daveti gönderdim sonra bgn penceresi falan geldi msn takıldı. kameranın ışığı yanmaya başladı ama takıldığından göremedim kendimi
of ya dedim kapatma şeyine bastım görev sonlandırılsınmı dedi evt dedim kameranın ışığı söndü msn kapandı
sonra sanıyorum sürücü bozuldu , aygıt tanınmıyor diyor :(
ne yapabilirim acilen düzeltmem lazım..
-
unutmadan , kamera laptopla bütünleşik ( asus f3sg240dv ) ;
işletim sist vista 32bit
-
Aygıt yöneticisinden donanımı kaldır. Yazılımı falan varsa onları da sil. Sıfırdan driveri kur.
-
driverini bulamyorum laptop olduu için/cam modelini bilmiyorum. sistem geri yüklemeyi denedim iki defa , başarısız dedi
şöyle uyarı çıkıyor :
sistem geri yükleme başarıyla tamamlanamadı. bilgisayarınızın sistem dosyaları ve ayarları değiştirilemedi.
Ayrıntılar : sistem geri yükleme sırasında belirtilmeyen bir hata oluştu.
Sistem geri yüklemeyi yeniden deneyebilir veya başka bir s.g.y. noktası seçebilirsiniz. Daha fazla bilgi için bkz. s.g.y. sık sorulan sorular
yardıımm :(:(:(
-
imdat ya valla imdat :(
-
driver bulma programlarını dene. driver bulma programı, driver bulucu vs. diye arat googladan çıkar karşına.
-
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
driver bulma programlarını dene. driver bulma programı, driver bulucu vs. diye arat googladan çıkar karşına.
-----------------------------eyv aratim
yüklü driverlri nasıl listeleyebilirim? ordan tamamen silip aynısını tekrar yüklesem..
-
drivermagic 2.0 serialli buldum(son sürüm) güncelledi de kamera driverini (sözde)
olmadı yine :( tamamen silip nasıl yükleyebilirim ? aygıt yöneticisinden yaptım olmadı..
-
http://www.notebook.gen.tr/asus-f4/asus-notebookunuz-icin-dogru-web-kamera-surucusunu-bulma-t722.html
şurayı bi kontrol et
-
Pm attım :D sistem uzmanı burada meraq etme:D
