Kamera Hatası Yardım
-
Selam arkadaşlar laptop kameramla ilgili sorun yaşıyorumda yardımcı olursanız çok iyi olur. Kamerayı çalıştırıyorum Cyberlink diye bir programla program açılırken şöyle bir hata veriyor. "No video device detected. Please plug a video device into your computer. If you are using an integrated camera please make sure that it is turned on." İlk defa böyle bir sorun yaşıyorum durduk yere oldu. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkürler
-
marka model verirseniz daha çok yardımcı oluruz hocam.
ayrıca driveri tekrar kurmanız mümkün müdür ?
-
klavyeden fn le kamera tusuna basıp kapatmadın dimi
bi dene bakalım
-
Teknoloji işte kendi kendine bozulduğu gibi düzeliyorda :D düzeldi şimdi bakalım bir daha ne zaman hata vericek :) Teşekkür ederim yorum yazıp yardımcı olmaya çalıştığınız için
-
Ve tekrardan bozuldu :D
-
hacım anladıgım kadarıyla kamera algılanamadı. lütfen takın pcye dior ardından çalıştırmak istiosan entegre kamerayı açık oldugundan emin ol dieoki bu genelde klavyeden kapatma sonucu olur. olmadı driver yükle sil update et downgrade et dene hepsini :D
-
Tamam hepsini uygulicam .D
-
site o webcam'e flashmıdır nedir onun aracılığı ile bağlanıyo galiba.. ordan webcam'a ulaşmasına izin ver... bide webcam o sitede hata verirken msnde çalışıyor mu ?
