folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Kamera Sınıfı İle Kamera Algılamak Ve Çalıştırmak



Kamera Sınıfı İle Kamera Algılamak Ve Çalıştırmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    ActionScript 3.0'ın kamera sınıfının özelliklerini kullanarak kamera kullanılabilirliğini denetlemek ve kamerayı çalıştırmak

    btnKamera_Ac.addEventListener(MouseEvent.CLICK, fnKamera);
    function fnKamera(olay1:Event):void
    {
        var kamera:Camera = Camera.getCamera();
        if (kamera == null)
        {
            lblSonuc.text = "Kamera algılanamadı.";
        }
        else
        {
            kamera.setMode(320, 240, 25, true);
            var vidyo:Video = new Video();
            vidyo.attachCamera(kamera);
            addChild(vidyo);
            lblSonuc.text = "" + kamera.name +"";
        }
    }

     

    http://www.ontedi.com/actionscript/kamera-sinifi-ile-kamera-algilamak-ve-calistirmak.html


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam kamerayı herkese açmak için nasıl bir yol izlenebilir? Bir de bunun için sanırım fms olması gerekiyor sunucuda?


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam, sunucu taraflı yazılım lazım (tam olarak nedir ne değildir bilmiyorum). Flash, kullanıcı taraflı çalışan bir yapı. Kullanıcı tarafındaki bilgiyi sunucuya yollamak için aracı birtakım bir şeyler olmalıdır.

     

    Arama motorlarından araştırılmalıdır.

    Galiba Flash Media Server gerekli.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    @yawuz 

    rtmp protokolü var linuxda güzel uygulamalar var illa win için adobe flash media server kullanmak gerekmez.. rtmp flash stream, rtmp media server v.s. gibi geçiyo çoğu yerde

    rtmpdump, rtmplite, flashvideoio(rtmplite ile birlikte) gibi bi kaç uygulama var python ile kodlanmış

    şu anlatım yol gösterir heralde http://myprojectguide.org/p/flash-videoio/index.html

    red5-server var linux için bide javaydı sandımca buda iş görüyorda uğraşmak lazım. http://www.red5.org/ bunun red5 chat i var bide ikisini kurup deneyebilirsin winde de

    daha çok varda serverlar kurmak için ekstra çok para istiyolar. misal hostgator vps yada dedicated serverlarda destek veriyodu. kebirhost bana hızlı geliyor onlardawin makina anca destek veririz falan demişlerdi hatırladığım.

    biraz detaylı ama uygulaması zor değil.

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    server olayını hallettikte sonra kodlamasında bi zorluğu yok,

    red5 token üzerinden çalışıyor.

    1 publisher 1 tanede player var.

    publisher "tahribat" tokenıyla yayına başladığında playerlerlar "tahribat" tokenını dinlemeye aldığında stream oluyor.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
Toplam Hit: 1357 Toplam Mesaj: 5