

Kamera Sınıfı İle Kamera Algılamak Ve Çalıştırmak
-
ActionScript 3.0'ın kamera sınıfının özelliklerini kullanarak kamera kullanılabilirliğini denetlemek ve kamerayı çalıştırmak
btnKamera_Ac.addEventListener(MouseEvent.CLICK, fnKamera); function fnKamera(olay1:Event):void { var kamera:Camera = Camera.getCamera(); if (kamera == null) { lblSonuc.text = "Kamera algılanamadı."; } else { kamera.setMode(320, 240, 25, true); var vidyo:Video = new Video(); vidyo.attachCamera(kamera); addChild(vidyo); lblSonuc.text = "" + kamera.name +""; } }
http://www.ontedi.com/actionscript/kamera-sinifi-ile-kamera-algilamak-ve-calistirmak.html
-
hocam kamerayı herkese açmak için nasıl bir yol izlenebilir? Bir de bunun için sanırım fms olması gerekiyor sunucuda?
-
Hocam, sunucu taraflı yazılım lazım (tam olarak nedir ne değildir bilmiyorum). Flash, kullanıcı taraflı çalışan bir yapı. Kullanıcı tarafındaki bilgiyi sunucuya yollamak için aracı birtakım bir şeyler olmalıdır.
Arama motorlarından araştırılmalıdır.
Galiba Flash Media Server gerekli.
-
@yawuz
rtmp protokolü var linuxda güzel uygulamalar var illa win için adobe flash media server kullanmak gerekmez.. rtmp flash stream, rtmp media server v.s. gibi geçiyo çoğu yerde
rtmpdump, rtmplite, flashvideoio(rtmplite ile birlikte) gibi bi kaç uygulama var python ile kodlanmış
şu anlatım yol gösterir heralde http://myprojectguide.org/p/flash-videoio/index.html
red5-server var linux için bide javaydı sandımca buda iş görüyorda uğraşmak lazım. http://www.red5.org/ bunun red5 chat i var bide ikisini kurup deneyebilirsin winde de
daha çok varda serverlar kurmak için ekstra çok para istiyolar. misal hostgator vps yada dedicated serverlarda destek veriyodu. kebirhost bana hızlı geliyor onlardawin makina anca destek veririz falan demişlerdi hatırladığım.
biraz detaylı ama uygulaması zor değil.
-
server olayını hallettikte sonra kodlamasında bi zorluğu yok,
red5 token üzerinden çalışıyor.
1 publisher 1 tanede player var.
publisher "tahribat" tokenıyla yayına başladığında playerlerlar "tahribat" tokenını dinlemeye aldığında stream oluyor.