Kamera Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaslar kamera işleriyle uğrasan vea bilgisi olanların yardımına ihtiyacım var simdi 10 tane ayrı bölgeye kamera sistemi kurucam burda okey bunlar kendi içlerinde seyredilebilio ve dısardanda seyredilebilio bu da tamam, ancak asıl sorum su bukadar sistemi bilgisayara vea bi cihaza baglayıp onu tvye baglayıp kumanda yardımıyla kanal değiştirir gibi herseferinde farklı ipyi izlemek istiorum bunu nasıl başarırım aklında bi projesi olan varsa haber bekliorum en kötü ihtimalle program yazdırıcam bununla ilgili nekadar ödenek ayırmam gerekio?


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hacı bitane 16 lı video secici alırsın    baglarsın tv ye   vatandaş tv nin av sine geçer   kamera görüntülerine ulaşır sonra secicinin kumandasıyla ister tek tek kameraları izler ister atlaya atlaya yada 4 e 5 bölünmüş şekilde izler
    16 lı secicinin fiyatı 150 200 tl falandır

    bilgisayarla program yazsanda yapamazsın o işi   he birde   tek kamerayı uydu zımbırtısıyla kanal olarak tanımlaya bilirsin   bu uydu zımbırtısını 10 kamera için kullanmayı düşünürsen araştırman lazım ama el yakar die düşünüyorum


    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    yok sistem öle değil simdi 10 tane marketin var ve bu marketlerin kendi içlerinde kayıt sistemleri var dvr cihazlarıyla beraber bu cihazlar internetten izlemeye acık buraya kadar hepsi normal çalışıyor. ancak bu marketlerin patronuda farklı bi ofiste ve bu marketleri seyretmek istiyor bu araya pc bağlayarak yapabilirim bunuda tv ye bağlarım pcyi bide kumanda bağlarım pc ye (sunu kumandası) vea süreli her 1 dk 1 sistem farklı ip yönlensin istiyorum. aslına bakarsan bu sistem php üzerinde yazılabilir gibi gelior cokda zor olmaz diye düşünüyorum ama benim php bilgim yetersiz kalıyor 


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    anladım ama dvr kayıt cıhazlarının clıent yazılımları  java  linux  android tabanlı   php alakalı deil


    onekine?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    simdi şöle düşün bu cihaz nasıl olsa ip üzerinden yayın verebiliormu phpde söle bi kodlama bu işi çözmezmi

     

    192.168.1.2 gir kullanıcı adı parola gir ve acıl

    192.168.1.3 gir kullanıcı adı parola gir ve acıl 

     

    bu sadece otomatik olursa 

     

    eger otomatik olmassa bi program mutlaka vardır die dusunuorum samsungun böle bişeyini buldum ama sadece kendi modellerini desteklio d-link dede var o ayak ama anlamadım nasıl olur

     

    http://www.samsungcctvusa.com/products/ProductDetail.aspx?ProductID=266

     

    böle bişeye ihityacım var aslına bakarsan sanırım en kötü ihtimalle bi mause radio frekanslı oldu bitti adam ordan menuye tıklar girer cıkar 


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hım dvr markasını bilyomusun lg ise  dediğin yazılım lg de var ya aslında piyasada bir çok clıent yazılımı var  araştırırsan uyanını bulursun    


    onekine?
Toplam Hit: 701 Toplam Mesaj: 6