Kamera Sistemi
-
arkadaslar kamera işleriyle uğrasan vea bilgisi olanların yardımına ihtiyacım var simdi 10 tane ayrı bölgeye kamera sistemi kurucam burda okey bunlar kendi içlerinde seyredilebilio ve dısardanda seyredilebilio bu da tamam, ancak asıl sorum su bukadar sistemi bilgisayara vea bi cihaza baglayıp onu tvye baglayıp kumanda yardımıyla kanal değiştirir gibi herseferinde farklı ipyi izlemek istiorum bunu nasıl başarırım aklında bi projesi olan varsa haber bekliorum en kötü ihtimalle program yazdırıcam bununla ilgili nekadar ödenek ayırmam gerekio?
-
hacı bitane 16 lı video secici alırsın baglarsın tv ye vatandaş tv nin av sine geçer kamera görüntülerine ulaşır sonra secicinin kumandasıyla ister tek tek kameraları izler ister atlaya atlaya yada 4 e 5 bölünmüş şekilde izler
16 lı secicinin fiyatı 150 200 tl falandır
bilgisayarla program yazsanda yapamazsın o işi he birde tek kamerayı uydu zımbırtısıyla kanal olarak tanımlaya bilirsin bu uydu zımbırtısını 10 kamera için kullanmayı düşünürsen araştırman lazım ama el yakar die düşünüyorum -
yok sistem öle değil simdi 10 tane marketin var ve bu marketlerin kendi içlerinde kayıt sistemleri var dvr cihazlarıyla beraber bu cihazlar internetten izlemeye acık buraya kadar hepsi normal çalışıyor. ancak bu marketlerin patronuda farklı bi ofiste ve bu marketleri seyretmek istiyor bu araya pc bağlayarak yapabilirim bunuda tv ye bağlarım pcyi bide kumanda bağlarım pc ye (sunu kumandası) vea süreli her 1 dk 1 sistem farklı ip yönlensin istiyorum. aslına bakarsan bu sistem php üzerinde yazılabilir gibi gelior cokda zor olmaz diye düşünüyorum ama benim php bilgim yetersiz kalıyor
-
anladım ama dvr kayıt cıhazlarının clıent yazılımları java linux android tabanlı php alakalı deil
-
simdi şöle düşün bu cihaz nasıl olsa ip üzerinden yayın verebiliormu phpde söle bi kodlama bu işi çözmezmi
192.168.1.2 gir kullanıcı adı parola gir ve acıl
192.168.1.3 gir kullanıcı adı parola gir ve acıl
bu sadece otomatik olursa
eger otomatik olmassa bi program mutlaka vardır die dusunuorum samsungun böle bişeyini buldum ama sadece kendi modellerini desteklio d-link dede var o ayak ama anlamadım nasıl olur
http://www.samsungcctvusa.com/products/ProductDetail.aspx?ProductID=266
böle bişeye ihityacım var aslına bakarsan sanırım en kötü ihtimalle bi mause radio frekanslı oldu bitti adam ordan menuye tıklar girer cıkar
-
hım dvr markasını bilyomusun lg ise dediğin yazılım lg de var ya aslında piyasada bir çok clıent yazılımı var araştırırsan uyanını bulursun
